پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه فرارو

فرجی‌راد دیپلمات پیشین کشورمان گفت: باید سرمایه خارجی وارد کشور شود و از تجربه کشورهای جنوبی خلیج‌فارس در تامین آب شرب استفاده کنیم. دنیای امروز، دنیایی نیست که در کشور ثروتمندی مانند ایران، زنان جنوبی ما کوزه روی سر بگذارند و برای تهیه آب کیلومترها پیاده بروند، دنیای امروز، دنیای آب‌رسانی با تانکر نیست.

وب‌گاه عصر ایران

واقعیت این است که چین ظرفیت و امکان بسیار بزرگ و مهمی برای توسعه روابط سیاسی و اقتصادی با ایران محسوب می‌شود، ولی هنگامی که این ظرفیت را در تقابل با سایر ظرفیت‌های موجود از جمله روابط با اروپا و غرب تعریف می‌کنیم، نتیجه‌ای نخواهیم گرفت و حتی کارآیی ظرفیت چین نیز کم می‌شود و مردم گمان می‌کنند که حکومت می‌خواهد چین را جایگزین اروپا و غرب کند و این آغاز مشکل است. به این می‌گویند بازی دو...

وب‌گاه الف

نشست مشترک رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، روز سه‌شنبه به میزبانی دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست مشترک رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، روز سه‌شنبه به میزبانی دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با حضور وزیر امور خارجه و معاونان وی در این کمیسیون روند آزادی زندانیان ایرانی در آمریکا تشریح شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعلام خبر حضور وزیر امور خارجه و معاونان وی در این کمیسیون، اظهار کرد که روند آزادی زندانیان ایرانی در آمریکا تشریح شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با مینی توافق حاصله میان تهران و واشنگتن، ایران و عربستان در تلاش اند تا بستر را برای تعمیق رواطشان هموار کنند؛ کنشی که گروهی از تحلیلگران ان را تضاد با منافع واشنگتن می دانند اما گروهی دیگر بر این باورند که چنین معامله ای در راستای خواست بایدن و منافع آمریکا قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر امور خارجه و معاونان وی در این کمیسیون خبر داد و افزود: روند آزادی زندانیان ایرانی در آمریکا تشریح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست مشترک رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه روز سه شنبه به میزبانی وزیر امور خارجه برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در جلسه با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر بین دستگاه دیپلماسی و مجلس تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابراهیم رئیسی به منظور شرکت در پانزدهمین نشست سران «بریکس» به دعوت رسمی رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی، امروز چهارشنبه یکم شهریور ماه عازم شهر ژوهانسبورگ محل برگزاری این اجلاس می‌شود. ایران همواره تلاش بسیاری برای عضویت در بریکس کرده است. در ژوئن 2022 جمهوری خلق چین از ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران، برای اشتراک دیدگاهش در خصوص بریکس دعوت به عمل آورد. همچنین در خرداد ماه 1401 حسین امیرعبداللهیان،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ولایتی گفت: رژیم صهیونیستی هر چه در جهت حفظ خود تلاش می‌کند با شکست مواجه می‌شود و در نهایت نیز با شکست‌های بیشتری روبرو خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس در دیدار وزیر امور خارجه مالزی گفت: کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و مالزی می‌تواند با تنظیم موافقتنامه‌هایی باعث تحقق اهداف و تأمین منافع دو کشور شود.

وب‌گاه الف

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور ظهر امروز وزیر امورخارجه و معاونانش در این کمیسیون خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر خارجه گفت: طبق توضیحات نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، ایران در پیگیری موضوع حقابه هیرمند جدی است.