پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر کشورمان در تاجیکستان به مناسبت پایان مأموریت خود، با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و خداحافظی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت‌الله نوری‌همدانی در دیدار خود با ابراهیم رئیسی گفت که «از شما درخواست داریم، توجه بیشتری به وضع معیشت مردم شود به ویژه موضوع ارزش پول ملی که نیازمند پیگیری ویژه است».

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اثرات مثبت ایجاد پالایشگاه‌های فراسرزمینی گاز و پتروشیمی در کشورهای آمریکای جنوبی پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن نوشت: «نفت و گاز در برابر کوله‌بری» دو روی بالا و پایین معیشت و رفاه در استان کرمانشاه است که حالا مبنای بسیاری از نارضایتی‌های مدنی و سیاسی مردم این استان را تشکیل می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

در شرایطی که وادرات کالاهای اساسی با نرخ 28500 تومانی صورت می گیرد، اما بررسیها نشان میدهد ابلاغیه رسمی در این خصوص از سوی هیئت دولت به بانک مرکزی صورت نگرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

باید توجه داشته باشیم وقتی از عدم تعلق خاطر نسل Z آمریکایی به کشورشان سخن می‌گوییم، این گزاره به صورت مطلق مطرح نمی‌شود و در عمل، بر وقوع تغییرات بزرگ در این حوزه در قیاس با گذشته حکایت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس گروه واگنر ویدئو جدیدی از وضعیت این گروه منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز گذشته الجزیره گزارش داد که دیپلمات ارشد چین گفت که تنش‌زدایی با میانجیگری چین بین ایران و عربستان سعودی باعث ایجاد «موج آشتی» در خاورمیانه گردید و متعهد شد که قاطعانه از تهران در «مسائل مربوط به منافع اصلی» حمایت کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با رئیس مجلس ملی الجزایر بر اراده تهران برای توسعه مناسبات با الجزیره در ابعاد مختلف تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل شرق آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر 100 میلیون دلار صادرات ایران به کشور مالزی است که خوشبختانه حجم تجارت با این کشور در سال‌های گذشته هم از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها انتشار تصاویر هنجارشکنانه برخی شاغلان سکوهای مجازی در ایران و رویدادهای متعاقب آن جنجالی شده است؛ اما این فقط نوک کوه یخ قانون‌شکنی و بی‌قانونی در این حوزه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رحیمی جهان آبادی گفت: کشیدن دیوار مرزی در استان سیستان و بلوچستان کاملا غیرکارشناسی و برخلاف امنیت کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشست بریکس در شرایطی برگزار می شود که چین و روسیه برای درهم شکستن هژمونی ایالات متحده خیز برداشته اند با این همه چند صدایی حاکم بر این نهاد موجب شده تا خواست آنها بالاخص تاکیدشان بر دلار زدایی در تعاملات فانتزی بیش نباشد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال رسالت ملی فردی و اجتماعی این وزارتخانه است، گفت: حتی وجود یک فرد بیکار زیبنده این مرز و بوم نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام وزارت خارجه کویت گفت: ازسرگیری همکاری و تفاهمات سیاسی جمهوری اسلامی ایران با عربستان سعودی بسترساز ثبات و امنیت منطقه است.