سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری اظهار کرد: ما 800 شرکت دانش‌بنیان در حوزه بیوتکنولوژی داریم و براساس گزارش سازمان ملل در منطقه از لحاظ فناوری و محصولات زیستی، رتبه نخست هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی کل قرآن است و قرآن و اسلام بدون مبارزه با کفر معنا ندارد، گفت: امروز کسانی که شعار مرگ بر آمریکاسر می دهند، 50 درصد اسلام را پذیرفته اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هشدار حملات هوایی بامداد جمعه در کی‌یف پایتخت اوکراین به صدا در آمد و از مردم خواسته شد تا به پناهگاه‌ها بروند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر رویداد سرود «روایت سرباز» گفت: با جمع‌بندی آرای هیئت مشاور و انتخاب، هفت گروه برای شرکت در آیین اختتامیه این رویداد هنری انتخاب شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نماینده تهران در مجلس با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی کل قرآن است و قرآن و اسلام بدون مبارزه با کفر معنا ندارد، گفت: امروز کسانی که شعار «مرگ بر آمریکا»" سر می دهند، 50 درصد اسلام را پذیرفته اند.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام پولادی گفت: نهم دی ماه روز عبور بولدوزری ملت ایران از روی خواص بی‌بصیرتی است که نمی خواستند و نتوانستند بفهمند و نتوانستند تشخیص بدهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمودوند در خصوص حضور رئیس جمهور چین در عربستان گفت: بحث جزایر سه گانه در نشست چین و عربستان از دید هر انسان با وجدانی که دل در گرو عظمت و تمامیت ارضی ایران داشته باشد یک خطای نابخشودنی از سوی کشور چین بوده است.

خبرگزاری دانا

حماسه نهم دی واژه بصیرت را در فرهنگ اسلام و انقلاب برجسته تر کرد و آن را طراوتی تازه بخشید. حماسه ای که در آن مردم به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و باردیگر پیشرو بودن بصیرت عوام را برخواص نمایان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: نماینده تهران در مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: دولت سیزدهم آمده مشکلات را حل کند و همه باید در این مسیر از آن حمایت کنیم، ما به دنبال این هستیم مشکل مردم را برطرف کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: این حجم از اختلاس و دروغ و دزدی را در جامعه می‌بینیم اما در مقایسه با حجاب هیچ واکنش این‌چنینی دیده نمی‌شودو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ با اشاره به حضور خود در جیرفت در فضای مجازی عنوان کرد، حضور پرشکوه مردم این شهر در یادمان ولایت نشانگر پیوند عمیق امت و امام است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: دشمن در فتنه اخیر قله نظام یعنی مقام معظم رهبری را مورد هدف قرار داد، زیرا آن‌ها می‌دانستند تنها ولایت است که می‌تواند این فتنه‌ها را جمع کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از بزرگترین پیروزی های نظامی روسیه با سردترین زمستان اروپا در 500 سال پیش از آن رقم خورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی پنجشنبه شب در یادواره شهدا در جیرفت با اشاره به اینکه مراسم تشییع شهدا در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) نشان داد که مردم پای انقلاب و آرمان و ارزش‌های نظام ایستاده‌اند گفت: این صحنه‌ها دشمن را نا امید می‌کند، اما ان‌ها برای ضربه زدن به کشور و مردم ما از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند. وی عنوان کرد: آن‌ها می‌خواهند مانع حرکت رو به جلوی...