سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: آیت‌الله العظمی جوادی آملی تاکید کرد: اگر روابط بین الملل ما قوی نباشد و با دیگر مذاهب و فِرَق اسلامی از مسیر هماهنگی فاصله بگیریم، نمی توانیم حرف خودمان را به جهان منتقل کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: محمودوند گفت: ما در کمیسیون امنیت ملی گفتیم باید بیانیه‌ای صادر شود و اگر کسی هم ورود نکند من مرتضی محمودوند به عنوان خدمتگزار مردم قطعا در مقابل چین موضوع تایوان را مطرح میکنم که به حق هم است. در واقع نباید تایوان که کشور، مردم و فرهنگ مستقل دارد مورد اجحاف و ظلم واقع شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با جمع بندی آرای هیات مشاور و انتخاب، برگزیدگان رویداد سرود «روایت سرباز» انتخاب شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا اظهار کرد: پله یکی از شناخته‌شده‌ترین ورزشکاران دنیاست که قدرت ورزش در گرد هم آوردن مردم را می‌فهمید.

خبرگزاری مهر

امام جمعه موقت تهران گفت: حماسه 9 دی فراموش شدنی نیست و در آن روز یک بار دیگر استحکام بین امام و امت نشان داده شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماهنگ «سحرِ تماشا» با صدای علیرضا افتخاری به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهوری روسیه سفیر این کشور در لیبی را منصوب کرد.

وب‌گاه فرارو

با وجود خبرسازی چهره‌های ورزشی در هفته جاری، اما این تورم عجیب بازار ارز و متعاقب آن تغییر قیمت‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بود که بیش از هر موضوع دیگری بازتاب رسانه‌ای و خبرسازی را به همراه داشت. حتی افزایش قیمت ارز‌های خارجی، بر صحنه مدیریت اقتصادی دولت نیز تاثیرگذار بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زلنسکی به نتانیاهو در خصوص شکیل دولت جدید اسرائیل تبریک گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اتهام‌زنی آمریکا به فناوری هسته‌ای ایران گفت: آنها برنامه هسته‌ای کشورمان را غیرمسالمت‌آمیز جلوه دادند و گفتند که به‌دنبال ساختن بمب اتمی هستند و به همین بهانه تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی طی 20 سال اعمال کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدرضا فرزین رئیس جدید بانک مرکزی در نخستین مصاحبه خبری خود درباره قیمت دلار در سامانه نیما نرخ 28 هزار و 500 تومان را اعلام و به مردم دلگرمی داد که اجناس وارداتی با این نرخ ارزش‌گذاری می‌شوند و از نوسانات بازار آزاد تاثیری نخواهند گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

پله یکی از شناخته‌شده‌ترین ورزشکاران دنیاست که قدرت ورزش در گرد هم آوردن مردم را می‌فهمید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلنسکی به نتانیاهو بابت تشکیل دولت جدید اسرائیل تبریک گفت.

خبرگزاری مهر

همایش پیاده‌روی خانوادگی از میدان ولیعصر (عج) تا پارک لاله تهران همزمان با روز بصیرت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی روز جمعه (9 دی) برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی در دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری یادمان ولایت، گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: اگر می‌خواهیم رهبر انقلاب را بشناسیم باید از زبان حاج قاسم بشنویم. وی افزود: حاج قاسم در وصیت نامه خود بر برتری و تبعیت از رهبر معظم انقلاب تاکید داشته و عنوان کرد که "جمهوری اسلامی حرم است" و اگر این حرم بماند سایر حرم‌ها باقی می‌ماند. معاون...