سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

نخست وزیر تکراری و معلوم‌الحال رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای واهی خود علیه ایران، بدنبال هویت سازی برای خود و رژیم نامشروع اسرائیل است.

خبرگزاری دانا

سردار سنایی راد گفت: شهید سلیمانی از کودکی پرورش یافته غیرت بود این شهید اهل نماز بود و بر سفره های بی نماز حاضر نمی شد، چنین فردی فرمانده جبهه مقاومت و نابود کننده داعش شد.

خبرگزاری مهر

چاپ شانزدهم «کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»؛ سندی کاربردی برای گام دوم انقلاب توسط انتشارات شهید کاظمی عرضه شد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام سید محمد لطیف سپهر گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی حیات مجددی برای انقلاب اسلامی بود و تاثیر شهادتش برای اسلام کمتر از جهادی وی نبوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کاروان روایت حبیب، به استان یزد رسید و با ویژه برنامه سفیر روایت حبیب مهمان مردم این شهر بود.

خبرگزاری دانا

آزادی‌خواه گفت: هر کسی حرفی دارد بیاد بیان کند و در مجلس وظیفه ما است گوش دهیم ولی نباید مقر فرماندهی اعتراضات اینترنشنال باشد چون او دوست من و شما نیست.

خبرگزاری دانا

باقری با اشاره به اینکه در فتنه 88 جریانات سیاسی، با غرب و دشمنان همراه شدند گفت: به بهانه مردم خواسته های غیر معقول خود را به جامعه تحمیل و از مردم به عنوان ابزار برای پیشبرد اهداف خود که عملا اهداف دشمنان بود استفاده کرده و به کشور لطمه زدند.

خبرگزاری دانا

شاملو، مدرس علوم ارتباطات گفت: رسانه های مستقل، جریان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسیر تحریم های آمریکا نشوند و نظم جدید رسانه ای را در جهان ایجاد کنند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام والمسلمین درویشی 9 دی را جلوه بصیرت مردمی دانست و گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز رهبری نقش برجسته‌ای در خنثی‌سازی فتنه‌ها داشته است.

خبرگزاری دانا

ذاکریان نسب از برگزاری سومین دوره مسابقات کشوری در رشته فوتبال ویژه رده سنی پیشکسوتان در میناب خبرداد.

خبرگزاری دانا

دهقانی گفت: رفوزه شدگان جریان فتنه 88، کسانی بودند که از خط ولایت جدا شدند؛ این‌ها کسانی بودند که نتوانستند تحلیلشان، رفتارشان و گفتارشان را منطبق با تحلیل رهبر معظم انقلاب درباره فتنه کنند و خودشان را در مسیر قانون نگه دارند.

خبرگزاری دانا

نظری گفت: دشمنان در فتنه سیاسی سال 88 به جمهوریت نظام هجوم آورد و در فتنه اخیر نیز اسلامیت نظام را مورد هدف قرار داد و این در حالی است که پیوند مردم با نظام اسلامی اعتقادی و معنوی است.

خبرگزاری دانا

کارشناسان سیاسی عنوان کردند: فتنه 88، امتداد فتنه هایی بود که از بعد پیروزی انقلاب تاکنون رخ داده است که در راس همه این فتنه ها استکبار و آمریکا دیده می شود چرا که ملت ایران با پیروزی انقلاب، دست غارتگران را از این کشور که به حیات خلوت برخی از کشورهای نظام سلطه برای به یغما بردن منابع و منافع کشور بود، کوتاه کرد.