سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبریا بیان این که 80 درصد مردم ایران خواهان حجاب هستند، گفت: تنها 20 درصد مردم پشت پا به مقدسات می‌زنند. به گفته وی دشمن درصدد است با جنگ فرهنگی بی حجابی را در کشور ترویج کند اما باید بدانند که اگر رضا خان توانست حجاب را به طور کلی از بین ببرد، رضا خان زده‌ها هم خواهند توانست که این کار را انجام دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تایوان که کشور، مردم و فرهنگ مستقل دارد مورد اجحاف و ظلم واقع شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به رغم آن که تصور می‌شد با شروع فصل سرد جریان جنگ در اوکراین به نفع مسکو عوض می‌شود، اما تاکنون شاهد تحقق چنین سناریویی نبوده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

درگذشت پله اسطوره برزیلی فوتبال در 82 سالگی موجی از تاثر و پیام‌های تسلیت را در میان هوادارانش، خصوصا بازیکنان فوتبال و حتی سیاستمداران سراسر دنیا برانگیخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهردار تهران گفت: هدف ما ساماندهی دستفروشان است زیرا دستفروشی اصلا جرم نیست و برخی افراد برای تامین معیشت از این طریق کوشش می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

جدیدترین تولید مرکز موسیقی حوزه هنری ویژه سالگرد شهادت حاج قاسم منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

جرمن در پیام استعفای خود تاکید کرده است که سیاستمداران افراطی در کابینه جدید اسرائیل به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو حضور دارند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر رادیو مقاومت تأکید دارد که این شبکه رادیویی با ساختِ برنامه‌های متنوع و متفاوت می‌کوشد از سردار دل‌ها این سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی در داخل و خارج از مرزهای ملی حراست کند.

خبرگزاری دانا

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، نصحیت، موعظه و تدبیر در این عرصه به خرج دادند؛ اما فتنه گران آن را تمکین نکردند، گفت: مسئله، مسئله تقلب در انتخابات نبود؛ چرا که تقلبی در این سطح محال است، مسئله، مسئله مقابله با نظام ولایی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که دولت سیزدهم باید وضعیت معیشت مردم را سامان دهد، تصریح کرد: هیچ تردیدی نکنید که هرچند بخشی از گرانی‌ها بر اثر سو تدبیر و سو برنامه‌ریزی است اما بخشی از آن نتیجه برنامه‌ریزی های دشمن است.

خبرگزاری دانا

شفیعی گفت: نهم دی‌ماه معلول یک فتنه بزرگ بود که در سال 88 بعد از انتخابات ریاست جمهوری شکل گرفت.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی گفت: در 9 دیماه جلوه ای از بصیرت مردمی توانست فتنه 88 را به طورکلی خنثی کند و هرچه مردم همراه تر و همگام تر و همدل باشند در صحنه های مختلف مطمئن باشید دشمن مایوس می شود و ما شاهد تکرار آنچه در 88 دیدیم نخواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: ماجرای پاداش حواله خودرو برای بازیکنان تیم ملی، جنجالهای زیادی را در فضای فوتبال ایران ایجاد کرده است.

خبرگزاری مهر

جلسه نقد و بررسی کتاب «حاج قاسمی که من می شناسم» شنبه دهم دی توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از پله در کنار دوندینیو، پدر، و سلسته مادرش را مشاهده می کنید.