سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در بدو ورود به عمان گفته است «حامل پیام رئیس‌جمهوری برای سلطان عمان هستم». آیا مخاطب این پیام، آمریکابود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که دولت سیزدهم باید وضعیت معیشت مردم را سامان دهد، تصریح کرد: هیچ تردیدی نکنید که هرچند بخشی از گرانی‌ها بر اثر سو تدبیر و سو برنامه‌ریزی است اما بخشی از آن نتیجه برنامه‌ریزی های دشمن است.

خبرگزاری تسنیم

برنامه «جریان خاورمیانه» شبکه تلویزیونی پرس‌تی‌وی وارد کابینه صهیونیست‌ها شده است؛ شبکه‌ای که آن را به عنوان «صدای بی‌صدایان» می‌شناسند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: ماجرای پاداش حواله خودرو برای بازیکنان تیم ملی، جنجال‌های زیادی را در فضای فوتبال ایران ایجاد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار جوانی گفت: اگر از کسانی که شعارهایی ضد این نظام می‌دهند پرسیده شود که معنای دیکتاتور چه بوده و چرا آن را با این انقلاب نسبت می‌دهی واقعاً جوابی ندارد که بگوید، چون شناختی نداشته و فقط اثرات جنگ ترکیبی بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سردار جوانی گفت: اگر از کسانی که شعارهایی ضد این نظام می‌دهند پرسیده شود که معنای دیکتاتور چه بوده و چرا آن را با این انقلاب نسبت می‌دهی واقعاً جوابی ندارد که بگوید، چون شناختی نداشته و فقط اثرات جنگ ترکیبی بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

مأموران آمریکایی در مجموع 20 مصاحبه رسمی و دست‌کم 5 گفت و گوی غیررسمی با صدام حسین داشته‌اند. موضوع دومین جلسه جنگ هشت ساله علیه ایران است که مسؤولیت آغاز جنگ را نمی‌پذیرد و از سخن گفتن درباره حملات شیمیایی خودداری می‌ورزد.

وب‌گاه ورزش سه

ماجرای پاداش حواله خودرو برای بازیکنان تیم ملی، جنجالهای زیادی را در فضای فوتبال ایران ایجاد کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: اخیرا در روزهای فاطمیه یک عده ای در یک کشور اروپایی مقابل دسته عزاداران فاطمیه می ایستند و توهین می کنند؛ اینها به خاطر مقابله با دلدادگان مکتب فاطمی و انقلاب اسلامی است.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده مردم تهران در خانه ملت تاکید کرد: متاسفانه مسئولانی با چنین تفکراتی هنوز سرکار هستند که خود عامل این مشکلات و اغتشاشات هستند و در راس آن در فتنه 88 بسیاری از آنها را دیدیم.

خبرگزاری تسنیم

هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال عصر امروز با انجام چهار مسابقه آغاز خواهد شد و در مهمترین بازی شاگردان ساپینتو به مصاف مس رفسنجان خواهند رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پیام بایدن به نتانیاهو آمده است: آمریکا به حمایت از راهکار دو دولتی ادامه خواهد داد و با سیاست‌هایی که این راهکار را در معرض خطر قرار دهد، مخالفت خواهد کرد.