سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی نوشت که دولت بایدن ارائه این تسلیحات به اوکراین را بسیار تحریک آمیز می داند و معتقد است این تسلیحات می تواند روسیه را تحریک کرده و جنگ در اوکراین را متشنج تر کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره) در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله نهم دی تأکید کرد: مردم با حضور خود در میدان انقلاب، راهپیمایی سیزده آبان و تشییع شهدا در کشور، وحدت ملی خود را به دشمنان ثابت کردند و نشان دادند علی‌رغم اعتراض و مطالبه از مسئولین، با دشمنان و پیاده‌نظام‌های آنان هم‌صدا نمی‌شوند. متن کامل این بیانیه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن روز چهارشنبه در پیامی به بنیامین نتانیاهو، رای اعتماد کنست به کابینه او و تصدی سمت نخست‌وزیری را تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در پیام تبریکی که در سایت کاخ کرملین منتشر شده آمده است: روسیه بشدت قدردان مشارکت شخصی و بلندمدت شما [نتانیاهو] در توسعه روابط دوستانه میان دو طرف است. در پیام پوتین آمده است: امیدوارم که دولت شما، سیاست توسعه همکاری سازنده روسیه - اسرائیل را در تمام زمینه‌ها و در راستای منافع دو ملت و نیز در جهت تضمین صلح و امنیت در منطقه خاورمیانه ادامه دهد. در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماهنگ «سحرِ تماشا» با صدای علیرضا افتخاری به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تأمین ارز واردات کالا‌ها با نرخ هر دلار 4200 تومان، سیاستی است که در 20 فروردین سال 1397 از سوی دولت دوازدهم تصویب شد. در روز تصویب این سیاست، نرخ دلار در بازار آزاد 5865 تومان بود و نسبت به ابتدای سال 1397 حدود 900 تومان گران شده بود. به همین دلیل در جلسه‌ای که ستاد اقتصادی دولت در عصر روز 20 فروردین برگزار کردند، بر مبنای نگاه حیثیتی و سیاسی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس بنیاد شهید با اشاره به پیشرفت‌های جهان در تمام ابعاد، گفت: بعضی از کشورها ادعای برقراری عدالت و دموکراسی را دارند، اما هیچ مکتبی مانند مکتب اسلام، نتوانسته است چهره‌های برحسته‌ای مانند ابوحامد، شهید بخشی و دیگر شهدای فاطمی را به دنیا معرفی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت پیش‌روی اسرائیل به ریاست بنیامین نتانیاهو باعث ایجاد ترس و وحشت در میان فلسطینیان و اسرائیلی‌هایی میانه‌رو شده است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمهور روسیه: زیردریایی‌های روسی مجهز به موشک‌های بالستیک که در حال حاضر تحت تولید و توسعه قرار دارند، ویژگی‌های منحصر بفرد بسیاری دارند. این در حالی است که زیردریایی‌ها و کشتی‌های سطحی جدید از سیستم‌های ناوبری، ارتباطات و سونار مدرن، مجهز به سلاح‌هایی با دقت بالا و سیستم‌های رباتیک برخوردارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اعضای شورای مرکزی حزب اتحاد ملت انتخاب شدند و آذر منصوری دوباره به عنوان دبیرکل این حزب انتخاب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: در هر دو فتنه 88 و 1401 تمرکز دشمنان بر فضاسازی رسانه‌ای و دروغ بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدمهدی اسماعیلی، شرق استان کرمان را نقطه حاصلخیز فرهنگی و هنری کشور دانست و تصریح کرد: آموزش رایگان هنری حدود 100 هزار نفر در قالب قرارگاه محرومیت زدایی از فرهنگ و هنر در مناطق کم برخوردار آغاز شده و امیدواریم هر چه سریعتر این طرح بزرگ که در راستای تحقق اهداف عدالت فرهنگی دولت مردمی انجام می‌شود در مناطق شرق استان کرمان نیز آغاز به کار کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رئیس جمهور گفت: با اتفاقات اخیر باید تجدید عهد دوباره با رهبر معظم انقلاب ببندیم و برگزاری این برنامه یادمان ولایت مصداق این تجدید بیعت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تظاهرات‌کنندگان با سر دادن شعارهایی نتانیاهو را دروغگو خوانده و از احتمال تصویب قوانینی برای بی‌اثر کردن قوه قضائیه و یا علیه شهروندان در راست‌گراترین کابینه رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

قاسمی بهابادی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با اشاره به اینکه مجمع عمومی بسیجیان بهاباد 6 کارگروه تخصصی دارد، گفت: مهم‌ترین کارکرد مجمع بسیجیان جریان‌سازی و مطالبه گری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ملاقات چهره به چهره مردم تهران با وزرا و روسای نهادهای عمومی و مدیران ارشد دستگاههای اجرایی فردا (جمعه) از ساعت 11 الی 14 در مصلی حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.