سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس لایحه بودجه 1402 حداقل حقوق کارمندان دولت در سال آینده 7 میلیون تومان پیشنهاد شد.

خبرگزاری مهر

انتصاب دبیر هفدهمین جشنواره شعر فجر و همچنین دبیران علمی چهلمین جازه کتاب سال از جمله اخبار مهم حوزه کتاب و ادبیات در این هفته هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«ذوالفقار» اولین کتاب از خاطرات شفاهی شهید حاج قاسم سلیمانی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهید حاج قاسم سلیمانی، معنویتش را از محرم و صفر، از جلسات روضه و اشک، از قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان و از سحر خیزی و شب زنده داری داشت.

خبرگزاری مهر

عضو جامعه تورگردانان ایران با تاکید بر اینکه دولت باید در شرایط فعلی اقدام مؤثری برای معرفی ایران انجام دهد گفت: انتظارمان این است آقای مخبر گزارشی از فعالیت‌های انجام شده دراین باره دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت استاد پرورش اظهار داشت: یکی از شروط گرامیداشت یاد و خاطره استاد پرورش این است که راه و منش ایشان را با ایجاد کانون پرورشی و فرهنگی زنده کنیم و در این راستا باید برای نوجوانان از پایه کار فرهنگی انجام دهیم که این مورد مغفول مانده است. وی با بیان اینکه پیام اصلی شخصیت استاد پرورش،...

وب‌گاه فرارو

ماجرای پاداش حواله خودرو برای بازیکنان تیم ملی، جنجال‌های زیادی را در فضای فوتبال ایران ایجاد کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تهران در مراسم تشییع پیکر 200 شهید گمنام حال و هوای عجیبی داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا با استقبال از نخست‌وزیری مجدد «بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود رژیم صهیونیستی، گفت که مشتاقانه در انتظار همکاری با وی برای مقابله با آنچه «تهدیدهای ایران» خواند، است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سال 2022 ماهیت واقعی روابط چین و روسیه را آشکارتر کرد و خطری که ایجاد می کند کمتر حاد به نظر می رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به لحاظ تاریخی، روابط چین و روسیه مملو از بی اعتمادی و تقابل بوده است. دو کشور در اواخر دهه 1960، در اوج شکاف جنگ سرد، به طرز وحشتناکی به جنگ هسته ای نزدیک شدند.

خبرگزاری دانا

نوفرستی گفت: جهاد تبیین و روشنگری، راه مواجهه با صحنه‌هایی شبیه فتنه 88 است که دشمن بر مبنای جنگ شناختی و تحریف واقعیات سعی در پیش بردن اقدامات خود را دارد.

خبرگزاری دانا

آیت الله خاتمی با اشاره به شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی در برابر فتنه‌های دشمنان، گفت: میثاق ملت ایران با ولایت از حماسه 9 دی همچنان باقیست.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد اسلامی گفت: امروز ایران در راس تحولات منطقه قرار گرفته و دشمنان به روش‌های مختلف به دنبال زمین زدن نظام و انقلاب و ناامید کردن مردم هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افرادی که دارای مشاغل سخت و زیان آور هستند دارای شرایط بازنشستگی پیش از موعد می شوند.