سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سپاه گفت: شبکه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده و بسیج شدند اما چنان تسلطی به آنها داریم که به تک تکشان پاسخی پشیمان کننده خواهیم داد.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 10 گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح جمعه با سخنرانی علیرضا زاکانی، شهردار تهران در یادمان نورالزهرا برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهم‌ترین بخش در اظهارنظرهای مراجع تقلید، انتقاداتی است که نسبت به مشکلات اقتصادی و نحوه مدیریت دولت مطرح کرده‌اند. آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی نه تنها رو به بهبود نیست، بلکه تورم افزایش شدید داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: حماسه 9 دی فرصت مناسبی است تا تحلیل‌گران و صاحب‌نظران سیاسی، این حماسه عظیم تاریخی را بازخوانی و برای نسلی که آن را درک نکرده‌اند، بازگو کنند.

خبرگزاری مهر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: با تصمیم شهردار پایتخت، شهرداری منطقه 22 بعنوان «معین» در کنار شهرداری کرمان برای برگزاری آیین بزرگداشت شهید سلیمانی انتخاب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازنشستگی در برخی شرایط با سنوات بیمه‌پردازی کمتر و سن پایین‌تر اتفاق می‌افتد که با عنوان بازنشستگی «پیش از موعد» شناخته می شود.

خبرگزاری دانا

وزیر خارجه روسیه با اشاره به "عدم آمادگی کی‌یف برای مذاکرات"، گفت که مسکو با هیچ طرفی براساس "برنامه صلحی" که رئیس‌جمهور اوکراین پیشنهاد داده، گفت‌وگو نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهاجری در توئیتی خطاب به حدادعادل نوشت: به عنوان فردی که به فرهنگی بودن شهرت دارید در اقدامی مشابه، اهالی فرهنگ و هنر را که اتهامات به مراتب سبکتری دارند از فشارها برهانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مهاجری خطاب حدادعادل گفت: آقای دکتر ولایتی با یک نامه جان یک پزشک هم صنف خود را نجات داد.

خبرگزاری دانا

سرپرست جدید مجمموعه ورزشی کشوری منصوب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: سابقه عملکرد روحانی نشان داده که او این توانایی را دارد که در یک لحظه صحنه را به نفع خود بچرخاند؛ او بازی را خوب بلد است و مناظره‌های دو انتخابات 1392 و 1396 شاهدی بر این مدعاست. گرچه ورود به صحنه سیاست از سوی روحانی در شرایط کنونی بیشتر شبیه قمار است، اما روحانی نشان داده که اگر دستش پر هم نباشد، اعتماد به نفسی دارد که می‌تواند بازی را به نفع خود کند. شاید همین سوابق بازی‌خوانی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مراسم تحلیف دولت راست‌گرا و افراطی اسرائیل امروز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اعتماد با اشاره به اظهارات اخیر روحانی نوشت: سابقه عملکرد روحانی نشان داده که او این توانایی را دارد که در یک لحظه صحنه را به نفع خود بچرخاند؛ او بازی را خوب بلد است و مناظره‌های دو انتخابات 1392 و 1396 شاهدی بر این مدعاست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست معاونان فرهنگی کلانشهر‌های کشور به میزبانی شهرداری کرمان روز پنجشنبه (8 دی‌ماه 1401) برگزار شد. در این نشست امین توکلی‌زاده معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به ایراد سخن پرداخت. وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشت. وی با اشاره به تجربیات...

خبرگزاری دانا

کمالی گفت: دشمنان کشورمان برای اثرگذاری بر روی مغزها از جنگ ترکیبی استفاده می‌کنند تا با ایجاد تشویش و آشوب ایران قوی رقم نخورد.