سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر احمدرضا پوردستان گفت: شهید سلیمانی توانست «محور مقاومت» را تبدیل به «جریان مقاومت» کند و در نهایت به «اتحاد مقاومت» ارتقا دهد.

خبرگزاری دانا

علی اکبر علیزاده برمی گفت: تحریم چهره‌ها و مسئولان رسانه ای کشور نه تنها نشان دهنده قدرت نظام استکباری جهان نیست بلکه نشان دهنده افزایش تاثیرگذاری چهره های موثر و انقلابی رسانه‌ای در کشور است.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام گفت: فتنه 88 برای تسخیر ذهن مردم و انحراف از مسیر انقلاب اسلامی طراحی شده بود که با هوشیاری مردم باطل شد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام علی رسولی گفت: سردار سلیمانی تشکیلات داخل و خارج از کشور را سازماندهی و هدایت کرد و استراتژی 80 کشور دنیا را به هم ریخت.

خبرگزاری دانا

به قول سردارغیب پرور، رفیق چندین ساله سردار د لها، حاج قاسم شدن آمپول نیست که بشود تزریق کرد و الگو شد، اراده می خواهد و عزم جدی.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه انتشار سخنان روحانی در آخرین جلسه‌اش با وزرا و استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم، نشانه دیگری است از قصد احتمالی بازگشت روحانی به میدان سیاست

خبرگزاری دانا

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: در 9 دی ماه 88 بود که مردم چهره واقعی جبهه استکبار را شناختند و امروز هم در اغتشاشات نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را باطل ساختند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان خصوصی سازی، با اشاره به 5 معیار دولتی برای مازاد محسوب کردن اموال و املاک، گفت: در دولت سیزدهم هیات عالی واگذاری هر دو هفته یک بار تشکیل جلسه خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در اقدامی مشابه، اهالی فرهنگ و هنر را که اتهامات به مراتب سبکتری دارند از فشارها برهانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق سنت همه ساله؛ مردم قم به مناسبت قیام 19 دی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور گفت: در سیستان و بلوچستان مشکلاتی در زمینه آب داریم که تذکرات فراوانی به کشور همسایه و طالبان داده شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بایدن عراق را به میانجی‌گری در مذاکرات میان عربستان سعودی و ایران تشویق کرده است. همان‌طور که باراک اوباما، سلف او در سال 2016 گفت، هرج و مرج در خاورمیانه پایان نخواهد یافت تا زمانی که عربستان سعودی و ایران راهی برای «همسایگی مسالمت‌آمیز» پیدا کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مردم انقلابی و ولایتمدار شهر قم به مناسبت سالروز قیام تاریخی 19 دی به دیدار رهبری می‌روند.

خبرگزاری دانا

نظری گفت: 9 دی بازتابی از وحدت و میثاق بین امت و رهبر انقلاب اسلامی ایران بود و تنها راه پاسداری و حفاظت از آرمان های بلند بالای انقلاب اسلامی، تبعیت از ولایت فقیه است.

خبرگزاری دانا

خلیلی گفت: یوم الله 9دی ماه از معجزات انقلاب اسلامی ایران است که با حضور بی‌نظیر مردم و رقم زدن صحنه‌ای عظیم از وحدت و یکپارچگی ملت در برابر توطئه‌های دشمنان به وقوع پیوست.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش تاکید کرد: به جرأت می‌توان بزرگترین اقدام سردار سلیمانی را خنثی کردن توطئه‌های محور غربی - عبری - عربی در جنگ داخلی عراق و سوریه برشمرد.