سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که نمایندگان مجلس در انتظار ارسال برنامه هفتم توسعه هستند، مشخص شده دولت از ماه ها قبل در اندیشه این بوده تا برنامه هفتم را اوایل سال1402 به مجلس ارسال کند. موضوعی که بهارستانی ها با آن مخالف اند و تاکید می کنند برنامه هفتم باید زودتر از لایحه بودجه به مجلس ارسال شود.

خبرگزاری مهر

معاون امور جوانان وزارت ورزش با تاکید بر توسعه گروه‌های مردمی، گفت: روحیه و انگیزه گروه‌های جهادی و مردمی باید همه گیر شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان کل کشور گفت: اغلب متهمان حوادث اخیر در کشور تکلیفشان در دادسرا مشخص و منتهی به قرار (بازداشت، وثیقه، کفالت و...) شده است.

خبرگزاری دانا

مراجع عظام تقلید در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حل مشکلات اقتصادی کشور تاکید کردند.

خبرگزاری دانا

امیری با بیان اینکه مردم در 9 دی، تیرخلاص را به سینه فتنه گران زدند، گفت: بصیرت ملت ایران با همراهی ولایت، فتنه 88 را خنثی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

دشواری کار او این بود که در معاونت مطبوعاتی هم باید این حس را به روزنامه نگاران منتقل می‌کرد که از جنس احمد بورقانی است و هم به حاکمیت که به خاطر پیشینه بدو اعتماد کرده بود نشان دهد، نیست! این انتظار متناقض اما از او چهره‌ای دورو نساخت بلکه به سیاق سید محمود دعایی کوشید میانه بایستد و شاید در میان غیر روحانیون شبیه‌ترین بود در منش و رفتار به او.

خبرگزاری دانا

مولوی عبیدالله شهیکی گفت: روز نهم دی ماه روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و لبیک و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای امام خمینی (ره) و رهبری بود و مردم در این روز تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردند.

خبرگزاری دانا

روستا گفت: امروز بشریت رو به سعادت و تکامل است و همه خطوط انحرافی به میدان آمدند تا صراط مستقیم را بگیرند تنها تابلوی شفاف سیره معصومین و تاسی به ولایت است که ما را به سر منزل امن خواهد رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کارشناسان حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی، افزایش سن امید به زندگی به بیش از 70 سال را عاملی ضروری برای اصلاح قانون مصوب سال 1354 تأمین‌اجتمکارشناسان حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی، افزایش سن امید به زندگی به بیش از 70 سال را عاملی ضروری برای اصلاح قانون مصوب سال 1354 تأمین‌اجتماعی و بازنگری در مقررات مرتبط با بازنشستگی‌های پیش‌ازموعد می‌دانند و بارها نسبت به تبعات آن هشدار داده‌اند.

وب‌گاه گسترش

باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی یورگن لوکادیا به دنبال تقویت خط حمله خود برای ادامه فصل است.

وب‌گاه الف

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: 209 شناور تا دی ماه امسال 12 میلیون تن کالای اساسی را در بندر امام خمینی (ره) تخلیه کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طبق سنت همه ساله؛ مردم قم به مناسبت قیام تاریخی 19 دی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم نیز برنامه ثبت نام اولیه دیدار و تشرف مردم انقلابی قم به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالگرد قیام یوم الله 19 دی را به شرح زیر اعلام کرد. بسم الله الرحمن الرحیم با عنایت خداوند متعال و اجابت درخواست مردم قم از...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستادکل نیروهای مسلح: حماسه 9دی فرصت مناسبی است تا تحلیلگران و صاحب‌نظران سیاسی، این حماسه عظیم تاریخی را بازخوانی و برای نسلی که آن را درک نکرده‌اند، بازگو کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رویترز، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه با اعلام اینکه به نظر نمی‌رسد کی یف هنوز برای مذاکرات صلح واقعی آمادگی داشته باشد، گفت روسیه فرمولبندی صلح ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین را به عنوان اساس مذاکرات صلح نخواهد پذیرفت. وی در مصاحبه با خبرگزاری «آر آی ای» روسیه خاطر نشان کرد، ایده کی یف برای بیرون راندن روسیه از مناطق...

خبرگزاری دانا

کارشناس مسائل سیاسی گفت: زمانی رسانه ها تحریم می شدند، اما اکنون اشخاص را تحریم می کند که یک تحریم بی فایده است. این مدل تحریم کردن یعنی اینکه دشمن دیگر چیزی برای تحریم ندارد و چاقوی تحریم کند شده است که به تحریم کردن اشخاص روی آورده است.

خبرگزاری دانا

غفاری فر با اشاره به تحریم چهره‌های رسانه‌ای گفت: اینکه دشمنان فعالان رسانه ای را تحریم کنند اتفاق بدی نیست، حضرت امام خمینی (ره) فرمودند هرکجا دیدید دشمن از دست شما عصبانی است معلوم است کار درست صورت گرفته، خداوند به همه فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی توفیق دهد.