سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران و سیدالشهدای محور مقاومت در بخشی از خاطرات خود مطالبی را درباره پدیده تکفیر عنوان کرده است. گزیده سخنان سردار سلیمانی درباره پدیده تکفیر به شرح زیر است: پدیده تکفیر به شکل عام و خاص آن داعش، در تاریخ جهان یک پدیده کم‌نظیری از نوع جنایت بوده است. جنایت‌های عجیبی که من فکر نمی‌کنم هیچ...

خبرگزاری دانا

اسحاقی گفت: تحریم رسانه‌ای باعث می‌شود رسانه‌های محور مقاومت از انسجام بیشتری برخوردار شده و تحریم‌های رسانه را دور بزنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صلاحات سن بازنشستگی و متناسب‌سازی آن با امید به زندگی را ضروری می‌کند. در کشور ما علی‌رغم افزایش امید به زندگی، سن بازنشستگی عادی همچنان بدون تغییر مانده؛ حتی به دلیل تصویب قوانین بازنشستگی پیش‌ازموعد، سن بازنشستگی مؤثر نیز کاهش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: 209 شناور تا دی ماه امسال 12 میلیون تن کالای اساسی را در بندر امام خمینی (ره) تخلیه کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

در پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت یوم‌الله 9 دی آمده است: حماسه جاویدان 9 دی، عینی‌ترین و شاخص‌ترین پیوند جمهوریت و اسلامیت نظام بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال‌هاست رؤسای بانک مرکزی می‌گویند قیمت دلار پایین می‌آید و بلافاصله اسکناس‌های دلار را به بهانه‌های مختلف به بازار سرازیر می‌کنند؛ یعنی همه رؤسای بانک مرکزی خون اقتصاد کشور را به بازار آزاد می‌ریزند و البته چون از جیب خودشان خرج نمی‌کنند و نمی‌دانند که این دلارها با چه خون دلی به دست آمده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو - فاطمه امی؛ انقلاب ایران نقطه صفر تاریخ و زندگی مردم ایران نبود همه زیر سایه‌ی اسلام بودند و از فرمانی که خدا برای خواندن به پیغمبرمان داده بود هم بسیار می‌گذشت، اما آغازگر بسیاری از امور بود؛ صدور دستور سوادآموزی برای همه، یکی از این موارد بود. دستوری که امام خمینی در سال 1358 داد و جانی دوباره به سواد در ایران بخشید. قبل از انقلاب اسلامی، حدود 14 میلیون...

خبرگزاری تسنیم

آن زن تمام تلاشش را کرد تا امام دستور به توقیف و جمع آوری کتاب «نهضت امام خمینی» بدهد اما امام (ره) در پاسخ گفت: «ممکن است این کتاب اشتباهاتی داشته باشد اما زحمت زیادی روی آن کشیده شده و مفید است.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت خودرو در سایت‌های آگهی و خرید و فروش خودرو همچنان افزایشی است. قیمت خودرو هم‌گام با افزایش نرخ دلار و سقف‌شکنی‌های پی در پی با افزایش همراه شد و رکوردهای جدیدی را ثبت کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخشنامه بانک مرکزی متقاضیان خرید دلار را الزام به ثبت‌نام در سامانه متشکل ارزی کرده است.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام سالاری گفت: بزرگ‌ترین خیانت برخی احزاب و سیاسیون داخلی در فتنه 88 این بود که پاک‌ترین نظام سیاسی دنیا را متهم به «تقلب» کردند و بهترین فرصت را که مشارکتی بی‌نظیر در دنیا بود و موجب اقتدار سیاسی و امنیتی جمهوری اسلامی در دنیا می‌شد را با خیانتی بزرگ تبدیل به تهدید کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بین پیشنهاداتی که به بازیکنان پرسپولیس رسیده است دو تن از بازیکنان این تیم که سابقه ملی پوش شدن را نیز دارند گزینه‌های یک میلیون دلاری برای حضور یک فصل در فوتبال حاشیه خلیج فارس دریافت کرده اند که با توجه به مفاد قراردادهایشان می‌توانند در ازای پرداخت پول رضایتنامه از پرسپولیس جدا شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ طرح جدیدی درباره عفاف و حجاب در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیمه شب گذشته، حوالی ساعت 4 بامداد دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه تهران شمال توسط اقدام خرابکارانه فردی ناشناس دچار حریق شد

خبرگزاری تسنیم

جایگاه تفسیری آیت‌الله مصباح در نزد علامه طباطبایی و همکاری در تنظیم و انتشار تفسیر شریف المیزان، پیش از این فقط در قالب تاریخ شفاهی مطرح می‌شد، اما برای نخستین‌بار دستخط علامه طباطبایی در کتاب «عمار انقلاب» منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس هیات مدیره انجمن سی‌ان‌جی کشور گفت: با توجه به مصرف بالای بنزین در کشور سهم سوخت CNG درسبد سوخت خودروهای سبک کشور حدود 25 درصد است که قطع گاز جایگاه‌های CNG موجب افزایش مصرف بنزین خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با شرکت ملی گاز به‌عمل آمده، برنامه ای برای قطع گاز جایگاه‌های CNG وجود ندارد.