سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

ترکیه همچنین آماده میزبانی هاب گازی برای روسیه و گاز کشورهای دیگر می شود. با این حال، این هاب گازی ممکن است از لحاظ سیاسی برای اتحادیه اروپا قابل پذیرش نباشد.

خبرگزاری دانا

مقدم گفت: افزایش کیفیت محصولات بومی و داخلی و تبلیغ استفاده از تولیدات داخلی توسط رسانه ملی و خبرگزاری ها سبب شکست تحریم های اقتصادی شده و در نتیجه دشمن دست به تحریم رسانه های ما زده است؛ چرا که تحریم رسانه ها در حقیقت سانسور واقعیات و پیشرفت های ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اختلاف و به تعبیر دقیق تر، تعارض نظر دو معاون رئیسی درباره علت و پیامدهای افزایش حقوق 57درصدی کارگران برای سال 1401، مستند دیگری از نبود برنامه و بررسی کارشناسی «پیش از اجرای» شوک‌های اقتصادی ملی در کابینه رئیسی است که دامنه آن حتی به مرحله جمع بندی نتایح «بعد از اجرای» این شوک ها نیز می‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سلیمانی گفت: مردم ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر زمان به حضور آن‌ها نیاز بوده به‌صورت برجسته نقش‌آفرینی خود را متجلی کرده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پیام سرلشکر باقری آمده است: دشمنان قسم خورده و شناخته شده ملت ایران و نظام اسلامی البته همچنان به خصومت خود ادامه می‌دهند، چرا که به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی رضوان‌الله، جنگ ما جنگ حق و باطل است و تمام شدنی نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: فرایند رسیدگی، تهیه کیفرخواست، رفتن آن به دادگاه و در نوبت قرارگفتن پرونده زمانی را صرف می‌کند که در این خصوص نیز تاکیداتی انجام شده تا حداقل زمان برای انجام و صرف این امور اتخاذ شود تا افراد بلاتکلیف نباشند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی سرپرست جدید مجموعه ورزشی شهید کشوری را منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

شهرداری منطقه 22 به‌عنوان "معین" برای برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی انتخاب شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: 209 شناور تا دی ماه امسال 12 میلیون تن کالای اساسی را در بندر امام خمینی (ره) تخلیه کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی چهارشنبه شب در مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان که در تالار فردوسی زاهدان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد، افزود: سیستان و بلوچستان نیازمندی‌هایی دارد، ما وظیفه داریم به مردم این استان خدمت کنیم و رئیس جمهور نیز در میدان هستند و دارند تلاش می‌کنند. وی ادامه داد: برخی از کار‌ها نیازمند زمان دارد با وجود همین...

خبرگزاری مهر

دادستان کل کشور گفت: اغلب متهمان حوادث اخیر در کشور تکلیفشان در دادسرا مشخص و منتهی به قرار بازداشت، وثیقه، کفالت و... شده است.

خبرگزاری تسنیم

در پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت یوم‌الله 9 دی آمده است: حماسه جاویدان 9 دی، عینی‌ترین و شاخص‌ترین پیوند جمهوریت و اسلامیت نظام بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایرج ندیمی گفت: اگر تیم اقتصادی دولت نمی‌تواند کاری انجام دهد، امانت داری و صداقت ایجاب می‌کند که به کنار بروند. اما اگر دولت می‌گوید می‌تواند کاری انجام دهد باید چند اقدام صورت بگیرد؛ یک پنجره باز رو به دنیا است که متاسفانه این پنجره روز به روز به روی کشورهای بیشتری در حال بسته شدن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت یوم‌الله 9 دی آمده است: حماسه جاویدان 9 دی، عینی‌ترین و شاخص‌ترین پیوند جمهوریت و اسلامیت نظام بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اگر نظام فکری حاج قاسم سلیمانی را که با محوریت هسته مرکزی توحیدی در عرصه نظام بینشی، ارزشی و اجتماعی است، بشناسیم، می توانیم نگاه شهید سلیمانی را در جامعه، ساری و جاری کنیم.

خبرگزاری مهر

مشهد آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید و سابق روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی برگزار و محسن فرجادی به عنوان سرپرست جدید این روزنامه معرفی شد.