سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

جسد زن ناشناس کنار جاده در حالی کشف شد که عامل جنایت صورت او را متلاشی کرده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افرادی که دچار حملات سرگیجه می‌شوند، باید به یکسری توصیه‌ها توجه کنند که در این مطلب آمده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار مرتضی قربانی با ذکر خاطره ای از ماجرای مجروح شدن سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم بیهوش شده بود و آنها در تاریکی شب خیال می‌کردند شهید شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

محل شهادت حاج قاسم سلیمانی و تصاویر دلخراش آن را در ادامه خبر ببینید

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای علی دایی مشکل ایجاد می‌کنند، چون دو کلمه در جهت دغدغه مردم صحبت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیهان در مطلبی به سخنان اخیر حسن روحانی رئیس‌جمهوری پیشین در باره موضوعات اقتصادی و واکسن کرونا واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوادی آملی در دیدار با قالیباف گفت: اگر درست رفتار نکنیم خداوند ما را خواهد برد و به وسیله قوم دیگری دینش را حفظ خواهد کرد؛ در ادعیه ماه مبارک رمضان می خوانیم که خدایا تو که دینت را حفظ خواهی کرد، چرا ما حافظ دین تو نباشیم

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر برنامه‌های این دو بازیکن قرار است پس از بازی‌های پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان و نساجی مازندران در خصوص این پیشنهاد با مدیران باشگاه مذاکره کنند تا مقدمات لژیونر شدن این بازیکنان را فراهم کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هم اکنون دلار نسبت به کف 1400 دو برابر رشد کرده است و مجددا وارد ناحیه بالایی کانال شده است. طبق این کانال محدوده 44 تا 46 هزارتومان مقاومت سقف کانال میباشد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست‌وزیر مکلف به تشکیل دولت رژیم صهیونیستی یک روز مانده به تاریخ اعلام شده توسط رسانه‌های این رژیم برای ادای سوگند وی، برنامه کلی کابینه‌اش را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت تیم اقتصادی دولت آنقدر آشفته است که خودشان با یکدیگر مشکل دارند و علنا به همدیگر حمله می‌کنند. تیم رئیسی اوضاع خنده‌دار و غم‌انگیزی داشته و باعث شده رفاه مردم روز به روز کمتر و مشکلات معیشتی بیشتر شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن قره‌حسنلو، برادر حمید قره‌حسنلو، در گفت‌وگویی با دویچه‌وله گفت که خواهرش مصاحبه‌ای با روزنامه اعتماد انجام نداده و گفته‌های منتسب به او را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارشناسان حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی، افزایش سن امید به زندگی به بیش از 70 سال را عاملی ضروری برای اصلاح قانون مصوب سال 1354 تأمین‌اجتمکارشناسان حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی، افزایش سن امید به زندگی به بیش از 70 سال را عاملی ضروری برای اصلاح قانون مصوب سال 1354 تأمین‌اجتماعی و بازنگری در مقررات مرتبط با بازنشستگی‌های پیش‌ازموعد می‌دانند و بارها نسبت به تبعات آن هشدار داده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میلاد کی مرام حدود سه سال است که در سینما و شش سال است که در تلویزیون حضور نداشته است.

خبرگزاری دانا

دختران انجمن اسلامی دانش آموزی استان بوشهر همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در اجتماع دختران فاطمی آمدند تا بر ثبات قدم خود در مسیر بانوی بزرگ اسلام تاکید کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صداوسیما در گزارشی درباره حامد اسماعیلیون منتشر کرد ه در بخش ویژه خبری پخش شد.