سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

رئیس ستادکل نیروهای مسلح نوشت: حماسه نهم دی، عینی‌ترین پیوند جمهوریت و اسلامیت نظام بود که پس از یک فتنه تحمیلی 8 ماهه، در تاریخ افتخارات مردم به ثبت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مبینا نصیری عکسی از خود با تفنگی به دست در استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

خبرگزاری مهر

از خواص جامعه انتظار می‌رود ضمن محکوم نمودن اعمال و رفتار اغتشاشگران مسئولین را در برخورد با اغتشاشگران و محاربان یاری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها صف‌های طولانی مقابل نانوایی‌ها دیده می‌شود. اما علت چیست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازگرداندن خانواده علی دایی از دوبی یک سوال مهم را هم در پی داشت؛ آیا این پیگیری مجدانه که منجر به بازگشت هواپیما از مسیر دوبی به کشور شده، در قبال همه متهمان سابقه داشته؟

خبرگزاری تسنیم

در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دلها کتاب "ژنرال" در مرزهای لبنان با رژیم صهیونیستی توزیع شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله جعفر سبحانی روز گذشته در دیدار محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که در قم برگزار شد، با اشاره به سرنوشت قوم بنی اسرائیل اظهار کرد: بنی اسرائیل به موسی (ع) گفتند قبل از اینکه تو بیایی ما را اذیت کردند، بعد از اینکه تو هم آمدی، ما را اذیت می‌کنند. موسی (ع) فرمود: به همین زودی، خداوند دشمن شما را نابود می‌کند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

می‌دانستید اگر این عدد را در گوگل سرچ کنید، تصاویر افرادی را می‌بینید که سرشان در یخچال است؟ این عدد، نه یک عدد جادویی است و نه شماره تلفن یک بازیگر مشهور.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو در این دیدار هت‌تریک کرد و روی یکی از گل‌های پورتو هم نقش داشت.

خبرگزاری دانا

ربیعی گفت: دشمن با سو استفاده از افراد رسانه و تاثیرگذار، رسانه‌های جریان‌ساز ما را در فضای مجازی و رسانه‌ای و حتی ماهواره محدود و تحریم می‌کند، تمامی این تحرکات نشان می‌دهد که دشمن از قدرت رسانه‌ای کشور ما هراس دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امید قالیباف گفت:. مقدار عرضه به قدری بالا و بی‌سابقه است که عطش بازار را کاملا برطرف می‌کند. لطفا خودرو را برای حفظ ارزش پول انتخاب نکنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن روحانی روز دوشنبه به بهانه دیدار با جمعی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم تلاش کرد تا با حمله به دولت سیزدهم بار دیگر گفتمان شکست‌خورده دولت خود را که منجر به ایجاد ناامیدی و یأس در بدنه مردم شد بار دیگر به‌عنوان گفتمانی کارآمد معرفی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه کیهان بالاخره به افزایش قیمت دلار واکنش نشان داد اما آن را حاصل «جنگ ترکیبی دشمن» دانست و با تاکید بر اینکه احیای برجام مشکلی را حل نمی‌کند از سران قوا خواست پای کار بیایند و مشکل را حل کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت ارتش اسرائیل آماده حمله به تاسیسات هسته ای ایران در ساعت صفر است.