سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات سامانه جدید برای ثبت‌نام متقاضیان زمین رایگان در طرح جوانی جمعیت اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه 7 دی ماه سال 1401 به 21 میلیون و 805 هزار تومان رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از حضور سیدحسن خمینی بین روسای دو قوه مجریه و مقننه در مراسم عزاذاری فاطمیه شب گذشته حسینیه امام خمینی به میزبانی رهبر انقلاب مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

ششم و هفتم دی ماه سال 57 برای مردم قزوین روزی سرنوشت‌ساز و حساس بود حوادثی که زمینه ساز تظاهرات در قزوین شد و 28 کودک سقط شده را کفن پیچ آوردند و تشییع کردند!

وب‌گاه عصر ایران

هیات های تجاری بین ایران و روسیه مدام در حال سفر و دیدار دوجانبه هستند - و تجارت دو کشور نیز در حال افزایش است. به طور رسمی تا ماه اوت امسال تجارت دو کشور تقریبا 50 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس بانک مرکزی گفت: عایدی دولت از محل عرضه دلار در سامانه نیماست و سامانه نیما هم ثبات دارد و هم عرضه ها و هم درآمد دولت خوب است بنابراین دولت هیچ انگیزه ای برای افزایش قیمت دلار ندارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه تولید دارو با مشتقات آب سنگین در دستور کار این سازمان است، گفت: تنها شرکت ایرانی در حوزه تولید رادیو دارو در دنیا تحریم است که این مسأله نشان می‌دهد جان مردم برای تحریم کنندگان هیچ ارزشی ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سران جبهه اصلاحات اخیراً در جلسه خود پیرامون دیدار با مسئولان ارشد کشور گفته اند: "ادامه دیدارها و گفتگوها در شرایط حاضر بلاموضوع است"! حرفی که باید برای مسئولان دیدار کننده مایه عبرت باشد...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان انرژی اتمی در رابطه با سفر گروسی و سایر مسئولان آژانس به ایران و روند گفتگوها و مذاکرات، گفت: تمایلی نشان داده شده و قرار است هماهنگی بعد از تعطیلات ژانویه انجام شود.

خبرگزاری تسنیم

سرلشکر سلامی گفت: دشمن در حوادث اخیر هرچه لشکر و یگان تربیت کرده بود با همه توان به میدان آورد، اما شکست سختی خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صولت مرتضوی در خصوص حداقل حقوق و دستمزد کارگران گفت: بناست در مورد این موضوع در جلسه بعدی شورای کار تصمیم گیری شود و اطلاعات کافی و نتایج آن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادستان نظامی استان هرمزگان از تشکیل پرونده قضایی برای بررسی فوت یک دختر در تعقیب و گریز پلیس خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان ساتبا از احداث 3000 مگاوات نیروگاه بادی در صورت صدور مجوز از سوی شورای عالی اقتصاد خبر داد و گفت: نصب 15 هزار پنل خورشیدی در 12 استان کشور به توافق رسیده است.