سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام نوری گفت: نماز جمعه این هفته تهران در 9 دی به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین مهلت تعیین رتبه نهایی مشمولان رتبه‌بندی معلمان و فرهنگیان اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین 130 و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و 17 ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمازجمعه این هفته تهران، 9دی ماه در مصلی امام خمینی (ره)، به امامت حجت الاسلام کاظم صدیقی اقامه خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از حضور سیدحسن خمینی بین روسای دو قوه مجریه و مقننه در مراسم عزاداری فاطمیه شب گذشته حسینیه امام خمینی به میزبانی رهبر انقلاب مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات آدم‌ربایی در منطقه گلسار رشت و و نجاتجوان 16 ساله از دست گروگان‌گیرها اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاریخ برگزاری امتحانات نهایی درس عربی3 و فارسی و نگارش 3 شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش اعلام شد.

خبرگزاری دانا

نهضت سوادآموزی یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به‌دلیل اهمیت و ضرورت سوادآموزی، به فرمان امام خمینی‌(ره) در دی ماه 1358 در کشور تأسیس شد که به گفته سرپرست معاونت سوادآموزی استان کردستان 96.12 درصد از شهروندان کردستان در رده سنی 10 تا 49 سال باسواد هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پزشک و مدیر انتشارات تیمورزاد خبر داد: فعلا اعدام حمید قره حسنلو لغو شده است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر مجمع فعالین جمعیت گفت: در شرایط فعلی، یک زن نمی‌تواند علاوه بر نقش‌آفرینی مطلوب در جامعه، جایگاه مادری خود را نیز به طور کامل حفظ کند؛ در واقع نظام ساختار اجتماعی ما، دوستدار خانواده، مادر و فرزند نیست.

وب‌گاه عصر ایران

اگر جامعه و حکومت اسلامی بخواهد در مقابل دشمن از موجودیت و ارزش خود دفاع کند، باید با دشمن مبارزه کند و ادامه حیات دهد؛ این مبارزه با دشمن در ادبیات قرانی ما «جهاد» نام دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اخیراً شکایتی دسته‌جمعمی علیه اپل مطرح شده است که ادعا می‌کند حسگر اکسیژن خون اپل واچ نسبت‌به رنگ پوست کاربران سیاه‌پوست، تعصب نژادی دارد.