سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش جزئیاتی از برگزاری برنامه های فرهنگی به مناسبت ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون نظارت بر امور دادسراها، ضابطین و زندان‌های دادستانی کل کشور در خصوص اخبار مربوط به آزار و اذیت جنسی زنان در زندان‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه فرمانی را امضاء کرد که براساس آن فروش نفت به کشورهایی که برای قیمت نفت روسیه سقف تعیین می‌کنند ممنوع می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امباپه برای ماندن در پاری سن ژرمن 3 شرط اساسی گذاشته که عبارتنداز: 1- نیمار فروخته شود. 2- هری کین ستاره تاتنهام به پاریس بیاید. 3- زیدان به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب شود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی گفت: تامین امنیت غذایی یکی از پایه‌های اصلی توسعه پایدار است که براساس فرمایش مقام معظم رهبری، این مساله باید به اولویت اول کشور تبدیل شود.

خبرگزاری تسنیم

نائب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اعتقاد دارد تلویزیون بعد از دو دهه به کارهای ماندگارِ الف ویژه فاخر نیازمند است؛ ما بنای‌مان حمایت از صداوسیماست اما درخواست داریم فاخرهای تلویزیون را راه بیندازند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان تلاش برای حل مشکلات مردم توسط مسئولان با روحیه جهادی را امری ضروری برشمرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر صمت گفت: سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان قیمت پایه را مشخص می‌کند و این سازمان هزینه‌های واردات و غیره را در نظر می‌گیرد؛ در این‌صورت رانت قیمتی وجود نخواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت گفت: درجلسه امروز هیئت دولت بنا بر پیشنهاد وزیر کشور، استاندار خوزستان تغییر کرد. هیات دولت ضمن تشکر از زحمات خلیلیان استاندار قبلی این استان، آقای "محراب" را به عنوان استاندار جدید انتخاب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

الهام حسینی، بهترین دختر وزنه‌بردار ایران در جهان شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد یوم الله نهم دی از برگزاری مراسم گرامیداشت 9 دی در سراسر کشور، خبر داد و گفت: در تهران در میدان آئینی امام حسین (ع) مراسم گرامیداشت 9 دی با حضور مردم برگزار خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی در رابطه با سفر گروسی و سایر مسئولان آژانس به ایران و روند گفتگوها و مذاکرات، گفت: تمایلی نشان داده شده و قرار است هماهنگی بعد از تعطیلات ژانویه انجام شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

پای چوبه دار یک بار قصاص را برای متهم کم می‌داند، اما وقت تماشای لبخند کودکی فرزندش، ندامت قاتل پسرش را باور می‌کند؛ حتی باور می‌کند که او، فریب دیگرانی را خورده که شاید هرگز اعدام نشوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارتباطات اعلام کرد: در مدت اخیر ترافیک بین‌المللی اپراتورها کاهش پیدا کرده، اما محل درآمد این‌ها فقط ترافیک بین‌المللی نیست. بلکه مجموع درآمد آن‌ها افزایش یافته است. ورشکستگی را هم تنها رایتل اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بازار ارز، نرخ دلار در بازار آزاد همچنان به روند صعودی خود ادامه داد و به کانال 43 هزار تومان وارد شد.