سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره حوادث اخیر گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن همه گسل‌ها را فعال کرد و با همه ظرفیت به میدان آمد و همه تجربیات را به کار گرفتند؛ اگر ما از قبل تجربه نداشتیم، در برابر تهدیدات همزمان و پیوسته کم می‌آوردیم.

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان امیر قلعه‌نویی امروز پس از پشت سر گذاشتن آخرین جلسه تمرینی در تهران به سیرجان سفر می‌کنند.

خبرگزاری مهر

درشرایطی که مقامات اقلیم در وقایع پس از فوت مهسا امینی در ایران با تهییج کردهای ایران به اعمال خشونت، نقش آتش‌بیار معرکه را داشتند، درنسبت با ناآرامی‌های پاریس خواستار خویشتن‌داری کردها شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درباره پرسپولیس در حالی صحبت از حضور بازیکنانی مثل شهریار مغانلو، علی علیپور و... به میان آمده که یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم هنوز هیچ لیستی برای بازیکنان ورودی و خروجی تیمش به مسئولان باشگاه ارائه نکرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مقام مسئول در جمعیت هلال احمر تاکید کرد: تدابیری اندیشیده شده تا کمبودهای دارویی دیگر نیز در ماه آتی برطرف شده و مردم به شکلی آسان‌تر به نیازهای دارویی خود دست پیدا کنند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام حسین طائب با بیان اینکه تحقق راهبردهای آمریکا با جنگ ترکیبی انجام می‌شود، گفت: دشمن با اولویت دادن به جنگ نرم به دنبال هویت زدایی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه فرمانی را امضاء کرد که براساس آن فروش نفت به کشورهایی که برای قیمت نفت روسیه سقف تعیین می‌کنند ممنوع می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران پس از احراز تخلف‌های متعدد مالی بازداشت شد.

وب‌گاه عصر ایران

برای قدرتمند شدن کشور علاوه بر رهبر بزرگ به یک مکتب بزرگ نیاز است. ما امروز با الهام از ارزش‌های این مکتب که در مسیر جهاد و شهادت است ایستاده ایم؛ چون با مکتب عاشورا پیوند خورده‌ایم. مکتبی که به فکر کرامت و ازادگی و حریت انسان است و این مکتب انسان می‌سازد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدحسن خمینی در مراسم شب گذشته حسینیه امام خمینی در میان روسای دو قوه حضور داشت.

وب‌گاه گسترش

گفته می شود نرخ دلار در هرات و سلیمانیه دیروز جهش قابل توجهی را ثبت کرده است. این موضوع باعث شده عده ای از معامله گران قیمت دلار در بازار امروز را صعودی پیش بینی کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه گفت: امروز آتش تفرقه به جان دشمنان افتاده است و به همدیگر بی اخلاقی می‌کنند؛ آن‌ها شکست خوردند و عصبی هم هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گزارش شبکه چنل نیوز ایشیا، عصر روز گذشته (سه‌شنبه) صف‌های طولانی از بیماران در داخل و خارج اورژانس بیمارستان‌ها و کلینیک‌های مجاور آنها تشکیل شده و به بیشتر افرادی که با آمبولانس‌ها وارد شدند، کپسول اکسیژن برای کمک به تنفس‌شان وصل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سرلشکر سلامی گفت: دشمن در حوادث اخیر هرچه لشکر و یگان تربیت کرده بود با همه توان به میدان آورد، اما شکست سختی خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران‌میهن گفت: وزارت جهاد قیمت هر شانه تخم‌مرغ فله 1.800 گرمی برای مصرف کننده را 85 هزارتومان اعلام کرد.