سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

افشاگر سرشناس محصولات اپل می‌گوید: این شرکت روی مدل جدید آیپد مینی کار می‌کند. آیپد مینی در پایان سال 2021 با طراحی کاملاً جدید به‌روز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فردی که با درج آگهی تور لحظه آخری مشهد مقدس در سایت دیوار از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارتباطات گفت: از این اینترنت‌های ماهواره‌ای از جمله استارلینک استقبال می‌کنیم، اما باید قواعد را بپذیرند.

خبرگزاری مهر

اسامی داوران قضاوت کننده در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: توجه به سند بنیادین آموزش و پرورش و اعاده مطالبات همکاران فرهنگی در صندوق ذخیره فرهنگیان، جزء مطالبات اصلی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه سال 1402 بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی از میدان ولیعصر (عج) تا پارک لاله تهران همزمان با روز بصیرت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی روز جمعه (9 دی) برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: 11 قلم کالا برای تخصیص این کالابرگ‌ها انتخاب شده که انتخاب آن به عهده خود مردم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این خورش را خانه خدای سرود که یادگار پیشدادیان و کیان است. نخست که خورش‌ها کرده‌اند، این خوردنی بوده است. مگر آن که قورمه زبان ترکان است به فرهنگ، سرخ کرده و به پارسی خورش سبزی است و اکنون به همه جای قورمه سبزی گویند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در عکس جدیدی که از مینا مختاری منتشر شده، او با لباسی سرهمی و شیکی دیده می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه درخواست صدور دانشنامه دانشگاه پیام نور اعلام شد.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه برنامه های سفر خود به قم با آیات جوادی آملی و مکارم شیرازی دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: ما فعلا در آذرماه هیچ گونه کسر از حقوقی انجام ندادیم تا به یک جمع بندی برسیم و امیدواریم این چالش حقوقی را حل کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حجت‌الاسلام عالی گفت: در این 100 روز اغتشاشگران نشان دادند که دقیقا چه چیزی می‌خواهند! حداقل چند شعار اقتصادی می دادند تا برخی از مردم جذبشان بشوند. اینها مشخص است که دین را قبول ندارند و فقط مشکل حجاب نیست.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد یوم الله نهم دی از برگزاری مراسم گرامیداشت 9 دی در سراسر کشور، خبر داد و گفت: در تهران در میدان آئینی امام حسین (ع) مراسم گرامیداشت 9 دی با حضور مردم برگزار خواهد شد.