سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: گفته می شود نرخ دلار در هرات و سلیمانیه دیروز جهش قابل توجهی را ثبت کرده است. این موضوع باعث شده عده ای از معامله گران قیمت دلار در بازار امروز را صعودی پیش بینی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حسب رصدی که معاونت اشتغال وزارتخانه دارد بحمدالله دستگاه‌های اجرایی نسبت به ایفای وظایف خود در راستای اشتغال جلوتر از زمان هستند و فرصت‌های شغلی پیش بینی شده که در دستور کارشان بود را انجام دادند.

خبرگزاری تسنیم

هنوز در جامعه هدف سازمان نهضت سوادآموزی یعنی گروه سنی 10 تا 49 سال همچنان یک میلیون و 700 هزار بیسواد مطلق در کشور وجود دارد؛ 700 تا 900 هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل و بی‌میلی بیسوادان برای باسواد شدن، دو چالش بزرک در مسیر ریشه‌کنی بیسوادی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشترکان کم مصرف گاز مشمول سه درصد تخفیف می‌شوند.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 11 تهران از تکمیل و اجرای شش هزار کیلومتر شبکه آبرسانی در سطح منطقه 11 تهران توسط اداره فضای سبز این منطقه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویری از حضور سیدحسن خمینی بین روسای دو قوه مجریه و مقننه در مراسم عزاداری فاطمیه شب گذشته حسینیه امام خمینی به میزبانی رهبر انقلاب مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. تصویری از حضور سیدحسن خمینی بین روسای دو قوه مجریه و مقننه در مراسم عزاداری فاطمیه شب گذشته حسینیه امام خمینی به میزبانی رهبر انقلاب مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد یوم الله نهم دی امروز چهارشنبه (7 دی) در نشستی خبری تشریح برنامه‌های مراسم‌های بزرگداشت یوم‌الله 9 دی، گفت: ریشه و خاستگاه جنگ ترکیبی امروز در فتنه 1388 است. آن فتنه و کاری که جریان فتنه انجام داد دشمن را برای فروپاشی از درون به طمع انداخت.‌

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدباقر قالیباف با آیات جوادی آملی و مکارم شیرازی دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری دانا

باید مادر بود تا این حال و هوا را درک کرد، تا فهمید چرا اشک‌های پیرزن قزوینی اینگونه با دیدن تابوت‌های شهدا سرازیر می‌شود و یا چرا آن‌طرف‌تر بانوی شل حجابی که تنها به درختی تکیه داده اینگونه بر سرش کوبیده و گریه وزاری می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه‌برنامه «مثل پدر» از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه گفت: امروز آتش تفرقه به جان دشمنان افتاده است و به همدیگر بی اخلاقی می‌کنند؛ آن‌ها شکست خوردند و عصبی هم هستند.

خبرگزاری دانا

ابوالفضل ابراهیمی فلاح با بیان اینکه استان قزوین از نظر نرخ باسوادی جزو 10 استان برتر کشور قرار دارد، گفت: مخاطبین سواد آموزی بی‌سوادان و کم‌سوادان در گروه سنی 10 تا 49 سال هستند و از این آمار جمعیت سوادآموزان 20 تا 35 سال بیشترین آمار سوادآموزان تحت پوشش را به خود اختصاص می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که با توجه به تمایل نشان داده شده از سوی آژانس هماهنگی ها برای سفر به ایران بعد از تعطیلات ژانویه انجام می شود.

خبرگزاری دانا

محسن روحی گفت: در سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه‌های رسانه، شعر، تئاتر، کرسی تلاوت قرآن، تولید مستند، کلیپ، اجرای سرود و غیره برنامه‌های متعددی خواهیم داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در حالی که سراسر کشور در این روزها عطراگین به تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام است یک تصویر از روستای پردنجان در استان کهکیلویه و بویر احمد خبرساز شد. محمد علی صمدی پژوهشگر حوزه دفاع مقدس در این باره در شبکه اجتماعی خود نوشت: یک چیز همیشه برایم مسلم بوده و هست. قدرت اصلی نهضت خمینی، درست در نادیده های آن است. نادیده هایی که نه ما پایتخت نشین ها می بینم (اعم...

خبرگزاری دانا

رییس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که با توجه به تمایل نشان داده شده از سوی آژانس هماهنگی ها برای سفر به ایران بعد از تعطیلات ژانویه انجام می شود.