سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجتمع تجاری «بوستان» به دلیل اینکه جزو ساختمان های ناایمن بوده است، پلمب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آلوده‌ترین مناطق تهران اعلام شد. در حال حاضر شاخص آلودگی هوای پایتخت هم‌اکنون در هفت منطقه تهران در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌ها و قرمز قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سران مخالفِ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی متعهد شدند که با یکدیگر علیه کابینه او اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از حدس و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه دختر و داماد دونالد ترامپ از این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا دوری می‌کنند، ترامپ گفت که از ایوانکا و جارد کوشنر خواسته تا در کارزار انتخاباتی‌اش برای ریاست‌جمهوری 2024 شرکت نکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فردا پنج شنبه 8 دیماه به دلیل یخبندان، سرما و بارش ها در استان کهکیلویه و بویر احمد تعطیل اعلام شد.

خبرگزاری دانا

امام‌جمعه اراک گفت: در سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم که باید از این فرصت مغتنم برای معرفی شخصیت و مکتب این شهید بزرگوار استفاده کنیم چراکه ایشان حیات با برکت خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی گذراند و امروز مکتب آن شهید بزرگوار چراغ راه تمامی آزادیخواهان جهانیان شده است و به عنوان الگویی در جهان اسلام می درخشد.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به حضور پرشور مردم در تشییع شهدای گمنام گفت: ملت غیور و شجاع ایران امروز افتخار آفرینی کردند مردم نشان دادن با وجود همه مشکلات زنده‌دل و بیدار هستند و آرمانهای امام و رهبری و شهدا را با همه این مشکلات مبادله نمی کنند. مردم ما برای اسلام و اهل بیت و عزت اسلام فداکاری می کند.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: به دبیرخانه شورا مأموریت داده شده که نسبت به بازنگری 11 شورا تخصصی شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کند تا این شوراها به اتاق فکر شورا تبدیل شوند.

وب‌گاه 55 آنلاین

کسانی که تحت هر شرایطی یارانه خود را دریافت نکردند یا استحقاق دریافت یارانه دارند یا به دلایل مختلف در آن بازه زمانی ثبت نام نکرده بودند می‌توانند به سامانه سازمان هدقمندی یارانه ها مراجعه کنند، ثبت نام کنند

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جدید شورای امنیت ملی اسرائیل معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عموم فعالان اقتصادی اطمینان داد ارز لازم به منظور واردات کالاها و خدمات موردنیاز کشور از طریق سامانه نیما به عنوان مرجع رسمی ارز کشور تامین می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی صمت از آغاز فروش خودروهای وارداتی از هفته سوم دی در بورس خبر داد.