دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بیان کرد: به همه شهروندان به ویژه سالمندان، کودکان و بیماران قلبی و تنفسی توصیه شده از تردد‌های غیرضروری و ورزش در فضای باز خودداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو بازیکن در لیست خرید زمستانی پرسولیس قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار رمضان شریف گفت: جریانات اخیر نشان داد اینها فکر می‌کردند کار تمام است اما رهبری انقلاب چند بار به سردار سلامی فرمودند: «کسی آسیب نبیند و برخوردها به حداقل برسد، هر کسی که در خیابان‌های تهران و کشور در اغتشاشات کشته یا شهید شود لبخند رضایت دشمن را به دنبال دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سپاه گفت: رهبر انقلاب، چند بار به سردار سلامی تاکید کردند کسی در اعتراضات آسیب نبیند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل باید یک نیروی نظامی مستقل برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران داشته باشد و ارتش آماده حمله به تاسیسات هسته ای ایران در ساعت صفر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استفاده از نبات آنقدر قدیمی است که در تاریخ اقوام شرقی و غربی اثر گذاشته و برخی کاربردهایی که فکرش را هم نمی‌کنید پیدا کرده است. مثلا استفاده از آن برای درست کردن گوشت یا حتی هدیه به اموات.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقام اسرائیلی گفت: ارتش اسرائیل آماده حمله به تاسیسات هسته ای ایران در ساعت صفر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانستن زبان بدن زنان برای اکثر مردان مهم است زیرا زنان چیز های را با حرکات بدن خود می گویند که حتی خودشان متوجه آن نیستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه کیهان در یکی از مطالب امروز خود به روزنامه جمهوری اسلامی حمله کرد و نوشته است؛ روزنامه حامی اشرافیت غربگرا طی دهه گذشته می‌گوید بازگشت به اهداف اولیه انقلاب، تنها راه ناکام کردن دشمن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جدایی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی ضربه بزرگی به پرسپولیس و یحیی گل محمدی زد و دست سرخ ها برای ادامه فصل خالی کرد.

خبرگزاری مهر

در این‌افتضاحِ ارتش اسرائیل، 5 سرباز کشته و همه کسانی که در منطقه هدف قرار داشتند، زخمی شدند. تازه چیزی که مایه شرمساری بود، اینکه مردی که نقش صدام را بازی می‌کرد، فقط زخمی شد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه کیهان در یکی از مطالب امروز خود به روزنامه جمهوری اسلامی حمله کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ترقی گفت: درکجای قانون آمده است که بروید نظرات مراجع تقلید را بپرسید و نظرات‌شان را هم اِعمال کنید؟ حاکم یا دست امام است یا در دست رهبری و هیچ حکمی نمی‌تواند حکم و تشخیص ولی فقیه را نقض کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سامان رشنو در صفحه توییتر خود نوشته است: «حکم خواهرم سپیده رشنو پس از رفع اتهام «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء» با سه عنوان اتهامی دیگر؛ «اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور» و «فعالیت تبلیغی علیه نظام» و «بی‌حجابی در معابر» صادر شده است.»

وب‌گاه الف

نامه‌نیوز نوشت: فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای رضایی گرچه عنوانش معاون اقتصادی دولت است اما واقعیت این است که در تیم اقتصادی دولت به کار گرفته نشد. من نمی‌گویم که اگر به کار گرفته می‌شد شق‌القمر می‌کرد اما برای قضاوت عملکرد او باید در این نکته را مدنظر قرار دهیم و علت اینکه از دولت کناره‌گیری هم نکرد شاید این باشد که نخواست از نظر روانی و افکار عمومی به دولت لطمه وارد شود.