دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترقی می‌گوید: ما 100 تا فقه داریم و راجع به شکیات هم همه اختلاف نظر دارند. پس اگر قرار باشد، درباره موارد مختلف اختلافی برویم و از مراجع و روحانیون نظرخواهی کنیم، مرتکب اشتباه شده‌ایم. مگر قرار است، اختلاف نظرها را در قانون پیاده کنیم؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شبکه کان نوشت: هنگبی یکی از نزدیک ترین افراد به نتانیاهو و مورد اعتماد وی است به همین دلیل تصمیم گرفته که او را در مقام حساس رئیس شورای امنیت ملی قرار دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تاریخ ایرانی نوشت: دکتر اسمعیل یزدی گفت: به ایشان گفتم: «انشالله هفته آینده می‌آیم و خبرهای خوب برای شما می‌آورم. نوع ضایعه که معلوم شد داروها را هم می‌آورم. ظاهراً چیز مهمی نیست.» دکتر مصدق گفتند: «امیدوارم خبر خوبی برای من بیاورید. امیدوارم سرطان باشد. من از این وضع تنهایی و زندگی خسته شدم.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جروزلم پست به نقل از مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی فاش کرد که مذاکره میان حماس و مقامات اسرائیلی برای آزاد شدن اسیران فلسطینی در نوار غزه جریان دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعیین هنگبی در واقع یک اتفاق غیر منتظره بزرگ قلمداد می شود، چرا که وی در انتخابات کنست جاری در ماه نوامبر (آبان / آذرماه) به خاطر سطح پایین قرار گرفتن وی در فهرست نمایندگان لیکود نتوانست در انتخابات مقدماتی در ماه آگوست (مرداد / شهریور) جواز حضور در انتخابات پایانی کنست و رقابت با دیگر رقبای لیکود را به دست آورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه ی جروزلم پست نوشت: اسرائیل شماری از زندانیان حماس را که احکام طولانی مدت در مورد آنها صادر کرده، آزاد خواهد کرد و آنها به اردن منتقل می شوند و در آنجا دستکم بین پنج تا 10 سال را زندانی خواهند بود و سپس آزاد خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: منظور من این نیست که آقای مکارم شیرازی نباید نظر می‌دادند. اما نظری که قوه قضاییه موظف به اجرا است، همانی است که در قانون آمده است. ترجیح می‌دهم بحث را ادامه ندهم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئله حجاب به عنوان میراث فاطمی یک مسئله است که دنیا می‌خواهد آن را حکومتی و اجباری معرفی کند و بگوید حجاب اجباری از ناحیه حکومت است و با مردم‌سالاری دینی سازگاری ندارد. اگر در مسئله مبارزه با بی‌حجابی، رهبری و نظام وارد فعالیت شوند و مردم بی‌تفاوت باشند، این توطئه دشمن جا خواهد افتاد و این شگرد دشمن تثبیت خواهد شد که بعد بگویند حجاب...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سپاه گفت: جریانات اخیر نشان داد اینها فکر می‌کردند کار تمام است اما رهبری انقلاب چند بار به سردار سلامی فرمودند: «کسی آسیب نبیند و برخوردها به حداقل برسد، هر کسی که در خیابان‌های تهران و کشور در اغتشاشات کشته یا شهید شود لبخند رضایت دشمن را به دنبال دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با تصمیم مجلس شورای عمان برای گسترش تحریم علیه اسرائیل، موجی از خشم و نارضایتی در محافل این رژیم به راه افتاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کل سپاه پاسداران گفت: دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی با هزینه عظیم داعش را بوجود آورد اما با درایت رهبر معظم، سرباز رهبری و پاسدار انقلاب اسلامی آن چنان درسی به آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و اروپایی‌ها داده شد که هنوز نمی‌دانند چه اتفاقی افتاده است، داعشی که از نظر عده و عُده، تبلیغات و دیپلماسی و همه ابزار امروزی تامین بود شکست خورد و حاکمیت داعش پایان پیدا کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

من به عنوان یک شاهد عینی و محقق عرض می کنم بیش از 90 درصد زندانیان پنسیلوانیا در زندان مسلمان شده بودند.

وب‌گاه عصر ایران

دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی با هزینه عظیم داعش را بوجود آورد اما با درایت رهبر معظم، سرباز رهبری و پاسدار انقلاب اسلامی آن چنان درسی به آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و اروپایی‌ها داده شد که هنوز نمی‌دانند چه اتفاقی افتاده است

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار رمضان شریف گفت: جریانات اخیر نشان داد اینها فکر می‌کردند کار تمام است اما رهبری انقلاب چند بار به سردار سلامی فرمودند: «کسی آسیب نبیند و برخوردها به حداقل برسد، هر کسی که در خیابان‌های تهران و کشور در اغتشاشات کشته یا شهید شود لبخند رضایت دشمن را به دنبال دارد.