دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

چگونه است که میل به خشم و خشونت و مرگ چنین جولان می‌دهد. به تسهیل راه قهر و مرگ بیشتر می‌اندیشند تا راه صلح و حیات و زندگی عزتمندانهء مردمان.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منوچهر متکی روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در استانداری خراسان جنوبی افزود: آمریکایی‌ها که درس‌های خوبی را در همین دو سه ماه گذشته از ملت ایران گرفته‌اند باید بدانند که انقلاب اسلامی ماندگار است و مردم ایران و استان خراسان جنوبی پایدارند و استقامت آنان در جهان ثبت شده است. وی گفت: امروز توفیقی حاصل شد تا در کنار مردم...

وب‌گاه عصر ایران

کسانی که مخالفت برجام بودند در دولت آقای رئیسی مقام گرفتند و با همان نگاه که نباید اقتصاد را به برجام گره زد یا ما کاری به FATF نداریم وارد مذاکرات شدند و خب معلوم بود که نمی‌توانند آن‌طور که باید پیش بروند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مهاجری نوشت، وضعیت اقتصادی این روزهای کشور خوب نیست و می‌گویند که دولت می‌خواهد به ترمیم تیم اقتصادی بپردازد. در این بین یک پرسش مهم به وجود می‌آید که عملکرد دولت و تیم اقتصادی‌اش تا چه باعث به‌وجود آمدن شرایط کنونی اقتصادی شده است و چه قدر از شرایط کنونی ناظر به عوامل بیرونی مانند تحریم‌ها بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که دولت روحانی در مرداد 1400 و با تحویل نرخ ارز به قیمت 27/500 تومان به پایان رسید، رسانه‌های غربگرا چنین وانمود می‌کنند که دولت روحانی، این نرخ را 5800 تومان تحویل داده است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول سفیر روسیه در سازمان ملل متحد در تلگرام نوشت: وزیر امور خارجه اوکراین اعلام کرده است که این کشور قصد دارد تا قبل از پایان فوریه یک «اجلاس صلح» برگزار کند که در آن دبیرکل سازمان ملل بتواند نقش «میانجی» را ایفا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: راسم عزاداری شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی برگزار شد.

وب‌گاه الف

یکی از مراجع تقلید گفت: مردم در مقابل مشکلات تحمل و حوصله دارند، اما باید به وفا و حوصله مردم توجه شود. مسئولین این مسائل و مشکلات را جدی بشمارند و به گرفتاری های مردم رسیدگی کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) امروز در مراسم یادواره روستای حاجی سرا کومله لنگرود با بیان اینکه شهدا سند افتخار مناطق مختلف کشور هستند و مفتخریم که با یاد و نام آن‌ها در کنار هم جمع هستیم، اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی مکتب همه شهدا و برگرفته از مکتب امام خمینی و رهبری است و این سردار رشید هم یادگار...

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه‌نیوز نوشت: فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای رضایی گرچه عنوانش معاون اقتصادی دولت است اما واقعیت این است که در تیم اقتصادی دولت به کار گرفته نشد. من نمی‌گویم که اگر به کار گرفته می‌شد شق‌القمر می‌کرد اما برای قضاوت عملکرد او باید در این نکته را مدنظر قرار دهیم و علت اینکه از دولت کناره‌گیری هم نکرد شاید این باشد که نخواست از نظر روانی و افکار عمومی به دولت لطمه وارد شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیپلمات ارشد سوری در این دیدار سیاست‌های آمریکا و متحدانش را در راستای طولانی کردن درگیری در اوکراین عنوان کردن و اهداف غرب در اوکراین برای طولانی کردن جنگ را محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آهنگ جدید محمد اصفهانی به نام خیال آشنا منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان شریف امشب در مراسم یادواره سرداران و فرماندهان، 230 شهید، 3 شهید گمنام، 2 شهید منا و 3 جهادگر بسیجی در مصلی امام خمینی املش با اشاره به حوادث اخیر کشور توسط دشمنا‌ن جمهوری اسلامی که قصد براندازی این نظام را داشتند، اظهار کرد: حوادثی که بر این کشور گذشت، بیشتر به این دلیل بود که دشمن و فریب خوردگان از میزان مقاومت و شجاعت این مردم و درایت...

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه حامی اشرافیت غربگرا طی دهه گذشته می‌گوید بازگشت به اهداف اولیه انقلاب، تنها راه ناکام کردن دشمن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک متخصص طب سنتی درباره قندهای طبیعی و احتمال ضرر آنها برای بدن صحبت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.