دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

دعوا بر سر 900 هزار تومان در یک قهوه‌خانه باعث شد برادران دو طرف نزاع با هم درگیر شوند و جنایت رخ دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعیت انبوه و با شکوهی که ندیدن و کتمان آنها، هنر بزرگ رسانه‌ها و شبکه‌های معاندی همچون «بی. بی. سی» و «سعودی اینترنشنال» و عادت برخی رسانه‌های وابسته داخلی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری که برگرفته از قرآن کریم و اهل بیت (ع) است، گفت: در جریانات اخیر فلش حمله دشمن به سمت رهبری بود چون دشمن همه شکست‌ها و ناکامی‌های خود را بخاطر درایت، شجاعت، حلم، حوصله و متانت رهبر انقلاب می‌داند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از وقوع آتش‌سوزی در خانه‌ای در تاین‌ساید، آتش‌نشانان بریتانیایی هشدار جدیدی درباره خطرات شارژ تلفن‌های همراه در رخت‌خواب صادر کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزی که جناب سپنتا نیکنام با نظر تفسیری شورای محترم نگهبان از ورود اولیه به شورای اسلامی شهر یزد باز ماند، در جلسه‌ای که مدیران رسانه‌های جبهه انقلاب حضور داشتند، بحث شد که موضع ما چیست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

خیز کووید -19 در جهان، نگرانی‌ها را افزایش داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پانزدهمین سالگرد ترور نخست‌وزیر فقید پاکستان، همچنان می‌توان به داستان زندگی و مرگ زنی پرداخت که از شناخته‌شده‌ترین و شاید محبوب‌ترین شخصیت‌های خارجی نزد ایرانیان بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخلاف باور عمومی، مصرف پروتئین بیش از حد نیاز بدن باعث تقویت ماهیچه ها نمی شود، بلکه باید میزان مصرف مورد نیاز هر کسی از پروتئین مشخص شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه انگلیس در مسیر حمایت از نا آرامی‌ها در ایران هم به تحریم سپاه اشاره کرد و در اظهاراتی خلاف عرف دیپلماتیک گفت: ما ظالمان در ایران را مورد بازخواست قرار خواهیم داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله مکارم شیرازی گفت: وقتی می شنویم که مثلا دلار فلان مقدار شده، هیچ عکس العملی از مسئولین نمی بینیم و حتی ابراز هم نمی کنند که ما وضعیت را درست می کنیم و نمی گذاریم به این صورت باقی بماند و به سادگی از کنار قضایا عبور می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس آزمایشگاه مخفی تولید سموم روسیه توسط سرویس امنیت فدرال این کشور برکنار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله مکارم شیرازی گفت: ما همانطور که معتقد به تقویت نظام و مسئولین نظام هستیم، معتقدیم باید به مشکلات مردم هم توجه جدی داشته باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین رئیس پلیس مخفی مسئول آزمایشگاه پنهان تولید سموم در مورد جنگ اوکراین را برکنار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه روز سه‌شنبه اعتبارنامه «ایریت لیلیان» سفیر تازه رژیم صهیونیستی در آنکارا را در راستای عادی‌سازی روابط دو جانبه پس از چهار سال تیرگی، پذیرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.