دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعطیلات سال نو میلادی از راه رسیده و بسیاری از مردم در سراسر جهان این روزها به مقاصدی که ماه ها پیش رزرو کرده بودند، سفر کرده اند. ایران هم یکی از گزینه های سفر اروپایی ها بود و گروهی از آنها در نظر داشتند به شهرهای گردشگرپذیر و تاریخی کشورمان نظیر یزد و کرمان سفر کنند. این در حالی است که به گفته روسای جامعه هتلداران یزد و کرمان هر دو استان با کاهش قابل‌توجه توریست خارجی و داخلی مواجه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز جمعه دستوری را صادر کرد که بر اساس آن صادرات نفت و فرآورده های نفتی به نهادها و اشخاص قانونی خارجی که برای واردات انرژی از این کشور سقف تعیین کرده اند، ممنوع شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی گفت: در مسائل اقتصادی گرفتار اموری هستیم که تبدیل به معما شده است. وقتی می شنویم که مثلا دلار فلان مقدار شده، هیچ عکس العملی از مسئولین نمی بینیم و حتی ابراز هم نمی کنند که ما وضعیت را درست می کنیم و نمی گذاریم به این صورت باقی بماند و به سادگی از کنار قضایا عبور می کنند.

خبرگزاری دانا

دکتر حسن ریاحی، هادی آرزم و سید محمد میرزمانی، سه تن از اساتید پیشکسوت موسیقی ایران بررسی آثار و سرودهای رسیده به دبیرخانه رویداد سرود روایت سرباز را برعهده گرفتند.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مورد مشکلات فرهنگی نیز گفت: برخی می خواهند مسأله حجاب را به ابتذال بکشانند. کار به جایی رسیده که به بی حجابی افتخار می کنند و در میان جمعیت ظاهر می شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برد پیت ستاره هالیوود که در زمان حاضر دارای شش فرزند از همسر سابقش آنجلینا جولی است ظاهرا دلش می‌خواهد که دوباره پدر شود.

خبرگزاری تسنیم

مراسم عزاداری شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور روسیه در اقدامی تلافی‌جویانی فرمان ممنوعیت فروش نفت روسیه به کشورهای غربی را صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

اکنون دیگر ایران دیگر بازیگری بدون طرف در میدان بحران اوکراین نیست. حالا خواسته یا ناخواسته پای تهران به عمق بحران کشیده شده و حتی ایران را به یکی از طرف‌های اصلی میدان جنگ اوکراین تبدیل کرده‌اند

وب‌گاه خبر آنلاین

بی‌ادبانه و خارج از عرف ادبیات حوزوی به اساتید گرانقدری از حوزه گفته‌اند: *اقلیتی از حوزویان ورشکسته سیاسی، اعتقادی و اخلاقی* اما مهم این بود که قبول دارند بسیاری از اساتید حوزه و حقوقدانان اعدام‌هایی این چنینی با حکم محاربه و افساد را قبول ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داود گودرزی با اشاره به درخواست و مطالبه بسیاری از شهروندان در خصوص رسیدگی به مساله ورود آقایان به واگن بانوان و مسئله بی حجابی عنوان کرد: واگن‌های ابتدایی و انتهایی قطارهای مترو به منظور ایجاد آرامش و امنیت بانوان به این قشر ازجامعه تعلق گرفته است و رسیدگی به مسئله ورود آقایان به این واگن‌ها یک مطالبه عمومی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه فرمان ممنوعیت فروش نفت روسیه به کشورهای غربی را صادر کرد.

وب‌گاه الف

ایسنا نوشت: رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با حضور در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) موضوعات فرهنگی، اجتماعی و سد معبر دستفروشان و بساط گستران را مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، گروه‌های مقاومت فلسطین امروز سه‌شنبه تأکید کردند که کابینه جدید رژیم صهیونیستی نیز هرگز در نابودی مقاومت فلسطین موفق نخواهد شد. «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد: «چیزی که مقامات جنایتکار رژیم اشغالگر از زمان نبرد الفرقان نتوانسته‌اند محقق کنند، رهبران افراطی آن نیز در کابینه فاشیستی برای تحقق آن موفق نخواهند شد». وی افزود که «ایتمار...