دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور سابق ایران در ادامه جلسات دوره‌ای خود با مسئولان دولت سابق گفت: ما اسلام رحمت و رحمانی را قبول داریم که مورد نظر پیامبر اسلام و ائمه هدی بود. اسلامی که در آن پیامبر (ص)، دخترکشی را رذیلت و تکریم زن را فضیلت می‌داند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

"پاول آنتوف" سیاستمدار برجسته روس و منتقد جنگ روسیه در اوکراین و از حزب اصلی متحد روسیه در سفری به هند برای شصت و ششمین سالگرد تولدش بود که جسدش در پی سقوط از هتل محل سکونتش یافت شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از عوامل سابق عملیات ویژه ارتش آمریکا مدعی شد که سازمان‌های اطلاعاتی این کشور به کمک متحدان خود در ناتو مامورانی را به داخل خاک روسیه می‌فرستند تا به زیرساخت‌های کلیدی این کشور حمله کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرویس امنیتی تل‌آویو به اظهارات «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا درباره مرگ توافق هسته‌ای بیشتر به عنوان یک «لغزش زبانی» می‌نگرد تا سخنانی الزام‌آور.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، در ادامه جلسات دوره‌ای خود با مسئولان دولت سابق، روز گذشته با جمعی از استانداران کابینه‌های یازدهم و دوازدهم دیدار کرد. رییس جمهور پیشین گفت: ما اسلامی را قبول داریم که در آن زن مایه مباهات جامعه است و می‌تواند برای زنان و مردان الگو باشد؛ چنانکه حضرت فاطمه اطهر (س) الگوی همه ما مسلمان‌هاست. منبع: خبرآنلاین

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: انتظار این است که خودرو‌های کیفی و ایمن وارد کشور شود همچنین طرحی تعریف شده که از هند می‌خواهند خودرو 10 هزار دلاری وارد کنند؛ اگر این چنین است که ما پراید و تیبا را در کشور داریم.

خبرگزاری دانا

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: این ایران علوی و فاطمی را اگر با چشم‌های شهدا ببینم فدک می شود حرم و چقدر زیبا دید چشمهای حاج قاسم سلیمانی، که گفت ایران حرم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبر آنلاین: مجتمع گردشگری مهر و ماه با نصب بنر از مراجعه کننده‌ها خواسته به ماندگاری‌شان کمک کنند.

وب‌گاه گسترش

حسن روحانی گفت: ما اسلام رحمت و رحمانی را قبول داریم که مورد نظر پیامبر اسلام و ائمه هدی بود. اسلامی که در آن پیامبر (ص)، دخترکشی را رذیلت و تکریم زن را فضیلت می‌داند.

وب‌گاه الف

حسن روحانی با اشاره به جایگاه زن از دیدگاه اسلام، یادآور شد که اسلام تکریم زن را فضیلت می‌داند.

وب‌گاه عصر ایران

در ایستگاه‌های سوهانک (منطقه 1)، میدان فتح (منطقه 9)، اتوبان محلاتی (منطقه 14) و شهرداری منطقه 16 ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون که آلاینده شاخص این روزهاست، به عنوان آلاینده شاخص هوای پایتخت ثبت نشده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، براساس آخرین اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز سه‌شنبه ششم دی ماه کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری منطقه 15، دانشگاه علم و صنعت (منطقه 4)، پارک رازی (منطقه 11)، پارک سلامت (منطقه 17)، پارک قائم (منطقه 18) و شهرداری منطقه 19 در وضعیت ناسالم برای همه قرار دارد. کیفیت هوا در ایستگاه‌های شریف (منطقه 2)، شهرداری منطقه 2، پاسداران (منطقه 3)،...

وب‌گاه فرارو

امیرحسین ذوالانواری مدیر روابط عمومی ماهان به خبر نشست اضطراری هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی در فرودگاه کیش واکنش نشان داده و گفته این اتفاق هیچ ارتباطی به هواپیمایی ندارد و به دستور شورای عالی امنیت ملی انجام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسن روحانی گفت: ما اسلام رحمت و رحمانی را قبول داریم که مورد نظر پیامبر اسلام و ائمه هدی بود. اسلامی که در آن پیامبر (ص)، دخترکشی را رذیلت و تکریم زن را فضیلت می‌داند.