دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با حضور در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) موضوعات فرهنگی، اجتماعی و سد معبر دستفروشان و بساط گستران را مورد بررسی قرار داد.

وب‌گاه عصر ایران

ای کاش ما بی‌اطلاع باشیم و قرار بر این باشد که مردم ایران بهره‌مند از خودروهای روز دنیا گردند و ما شاهد هیچگونه انحصاری در خودروسازی در کشور نباشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی با اشاره به راه‌های شناخت حضرت زهرا (س) گفت: زهرای مرضیه در سن جوانی به عظمتی رسید که خدا و پیغمبر (ص) به وجود آن افتخار می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

بعد از جدایی یورگن لوکادیا، باشگاه پرسپولیس اکنون به دنبال تقویت خط حمله خود برای ادامه فصل است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با حضور در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) موضوعات فرهنگی، اجتماعی و سد معبر دستفروشان و بساط گستران را مورد بررسی قرار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، در ادامه جلسات دوره‌ای خود با مسئولان دولت سابق، روز گذشته با جمعی از استانداران کابینه‌های یازدهم و دوازدهم دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوزک جبهه دموکراتیک فلسطین اظهارات نتانیاهو درخصوص توقف شهرک‌سازی در ازای عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی را گستاخی و نادیده گرفتن خرد عربی دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نهاد امنیتی تل‌آویو بر این باور است که آمریکا علاقه‌مند به امضای تواق هسته‌ای با ایران است و پیش‌بینی می‌کند با رخ دادن تحولاتی در چند ماه آینده گفت‌وگوهای هسته‌ای از سر گرفته شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه در بحث بی حجابی در مترو پیش از هر چیز به کار فرهنگی نیاز داریم، گفت: رعایت حجاب برای تمامی پرسنل مترو و کسانی که در ایستگاه‌های داخلی مترو در حال هر نوع فعالیت اعم از دستفروشی هستند لازم و ضروری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، در ادامه جلسات دوره‌ای خود با مسئولان دولت سابق، روز گذشته با جمعی از استانداران کابینه‌های یازدهم و دوازدهم دیدار کرد. رییس جمهور پیشین گفت: ما اسلامی را قبول داریم که در آن زن مایه مباهات جامعه است و می‌تواند برای زنان و مردان الگو باشد؛ چنانکه حضرت فاطمه اطهر (س) الگوی همه ما مسلمان‌هاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همسر یورگن لوکادیا، مهاجم سابق پرسپولیس که فعالیت زیادی در فضای مجازی دارد، تصویری همراه با فرزندان خود منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسن رشید، رئیس پیشین مرکز مطالعات و تحقیقات جنگ گفت: تن‌ندادن به اصلاح، خطر فروریزی و تجزیه را در پی دارد و با ادامه وضعیت فعلی، نهاد کنترل‌کننده اوضاع، غیر از نهادهای نظامی و امنیتی نخواهند بود.

وب‌گاه عصر ایران

حسن روحانی گفت: ما اسلام رحمت و رحمانی را قبول داریم که مورد نظر پیامبر اسلام و ائمه هدی بود. اسلامی که در آن پیامبر (ص)، دخترکشی را رذیلت و تکریم زن را فضیلت می‌داند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جسد بی‌جان پردرآمدترین سیاستمدار منتخب روسیه که از جنگ این کشور در اوکراین انتقاد کرده بود، پس از سقوط مرموز از هتلی در هند کشف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جسد «پردرآمدترین سیاستمدار منتخب روسیه» که از جنگ این کشور در اوکراین انتقاد کرده بود، پس از سقوط مرموز از هتلی در هند پیدا شد.