دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حال برگزاری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کاخ کرملین امروز خبر داد که رئیس جمهوری روسیه و همتای چینی او پیش از پایان سال میلادی با یکدیگر گفتگو خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

نشست مشترک هیات عالی شورای وحدت و دبیران کل احزاب و تشکل های سیاسی صبح امروز در حسینیه سیدالشهداء برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور روسیه امروز دوشنبه در حکمی تصدی جدیدی را به معاون شورای امنیت این کشور محول کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت الاسلام میرزایی گفت: جهاد تبیین پیشگیرانه از جهاد تبیین هجومی و درمانی، مهم‌تر و تأثیرگذارتر است. برای اینکه ذهن جوانان واکسینه شود باید با اندیشه رهبران انقلاب آشنا باشند.

وب‌گاه عصر ایران

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه‌زهرا در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور مقام معظم رهبری و جمعی از مردم برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

همسر و دختر علی دایی ظهر امروز در مسیر فرودگاه دوبی به ایران بازگردانده شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی «عبادت»، «تربیت»، «جهاد»، «کرامت»، «ایثار»، «علم» و «ساده زیستی» را از جمله ویژگی‌های خانه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها برشمرد و گفت:...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدودف، معاون شورای امنیت روسیه با حکم پوتین به‌عنوان معاون اول کمیسیون نظامی و صنعتی این کشور منصوب شد.

خبرگزاری مهر

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مردم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) دوشنبه شب مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از کشف 1261 قبضه سلاح جنگی، شکاری و شورشی در بازه زمانی اغتشاشات در استان خبرداد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) مهدی رسولی نوحه‌خوانی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که مقامات اقتصادی کشور از روند کاهش نرخ تورم خبر می‌دهند، اما نشانه‌ها عکس آن را نشان می‌دهند. دولت کنونی با کسری بودجه سنگینی مواجه شده و این کسری بودجه حکایت از رشد نرخ تورم در آینده دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دانشگاه شریف برگزار شد. بر اساس این گزارش، پس از دو سال تجربه دانشگاه غیرحضوری در دوران کرونا، امسال با حضوری شدن دانشگاه‌ها، دسته عزاداری دانشجویان به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در محوطه دانشگاه صنعتی شریف به راه افتاد. دانشجویان دانشگاه شریف از سوله جنب دانشکده کامپیوتر، تا ساختمان ابن سینا...