دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پسکوف، سخنگوی کرملین از رایزنی پوتین و همتای چینی وی در روزهای پایانی سال جاری میلادی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همت هیات الزهرا (س) در محوطه دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

خبرگزاری دانا

آیین وداع با پیکرهای 200 شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با شب سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) با حضور مردم و مقامات لشکری و کشوری در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از آنکه ایران و ایالات متحده تصمیمات استراتژیک خود را برای احیای برجام اتخاذ کردند، چه چیزی این توافق را از مسیر خارج کرد؟ پایگاه المانیتور با انتشار یادداشتی تحلیل مقامات اطلاعاتی اسرائیلی را از شرایطی که به این وضعیت منتهی شده، منتشر کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با شب شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها امشب مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه 2.7 میلیون نفر زیر سقف لرزان در ایران وجود دارد، گفت: این در حالیست که هر 10 سال یکبار زلزله‌ای با قدرت 6 درجه و بالاتر در مقیاس ریشتر در کشور رخ می دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله احمد مومن در تحلیلی از وقایع اخیر کشور گفت: پیشرفت جهشی جمهوری اسلامی ایران و نزدیک شدن به بی‌اثر کردن کامل تحریم‌ها با اتکای تمام به ظرفیت‌های داخلی و انعقاد قراردادهای بلندمدت با کشورهای مختلف و تلاش‌های دولت مردمی جهت بهبود وضع اقتصادی کشور باعث شد که جبهه استکبار تصمیم به کند کردن یا توقف این پیشرفت‌ها به هر نحو ممکن بگیرد و لذا با ایجاد این اغتشاشات به خیال خود می‌خواستند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله احمد مومن عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: قیام در مقابل این حکومت و کشیدن سلاح، قیام در مقابل ولایت الهی بوده و قیام کننده محارب میباشدکه بنا بر تشخیص حاکم شرع یکی از حدود چهارگانه محارب در حق او جاری میشود که یکی از آنها طبق صریح آیه شریفه قتل و اعدام می‌باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ولادیمیر واسیلیف» رئیس گروه دوستی پارلمانی دومای دولتی روسیه و جمهوری اسلامی اسلامی ایران که در رأس هیأتی پارلمانی در تهران به سر می‌برد در ادامه دیدار با مقامات پارلمانی و دولتی کشورمان امروز (دوشنبه 5 دی) با عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد. مصری در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور اعضای گروه دوستی پارلمانی...

خبرگزاری دانا

همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) دوشنبه شب مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد خدیر در «عصر ایران» نوشت: دولت خاتمی هر چه بود تمام شد و رفت. داستان، اکنون دیگر است. یعنی اگر به جای حجاریانِ ترورشده و تاج‌زاده زندانی و ربیعی‌یی که همواره برای میانجی‌گری کوشیده آقای عماد افروغ سرحلقه اطرافیان آقای خاتمی بود پرچم آزادی را برمی‌افراشتند؟ چرا؟ چون سابقه امنیتی ندارد و فقط در مقاطع مختلف آن هم در دانشگاه‌های داخلی و تربیت مدرس درس خوانده‌اند؟ بسیار خوب! پرچم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چارلز کوپچان، دانشمند علوم سیاسی دانشگاه جورج تاون، می‌گوید: «روند جهانی نگران‌کننده است، به این دلیل که پیشرفت ترقی‌خواهانه تاریخ کمرنگ شده است و بر اساس آمار، ما شاهد کم‌تر دموکراتیک شدن جهان هستیم».

وب‌گاه گسترش

جزئیات افزایش حقوق مستمری والدین شهدا و مستمری بگیران اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه ابتکار نوشت: متاسفانه به نطقه‌ای نزدیک شده‌ایم که ممکن است بخشی از کسب‌وکارها توانمندی ادامه حرکت را نداشته باشند. در صورت وقوع این رویداد احتمالی و رسیدن به نقطه مذکور (فروپاشی اقتصادی) برای نخستین‌بار این اتفاق رخ خواهد داد.