دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

در آستانه سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام شهیدحاج قاسم سلیمانی مردم شهرستان لنده با راه اندازی پویش ملی جانفدا و عزیز_مردم یاد و نام این سردار عزیز را گرامی داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: علی دایی درباره پرواز ناتمام همسر و دخترش به دوبی توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری دانا

صدرالحسینی گفت: حاج قاسم مانند پدری دلسوز، فردی آگاه به موضوعات کلان و منافع ملی بود و در موضوعات مختلف به همین شیوه می‌نگریست.

خبرگزاری مهر

مشهد جلسه علنی شورای شهر مشهد امروز شاهد مراسم وداع با یک شهید گمنام دفاع مقدس بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بیشترین حجم حمله روی پیام رسان ایتا و از خارج کشور بود. از چهار هزار و 399 مبدا مختلف با آدرس آی‌پی های خارجی، 30 درصد متعلق به آمریکا و 26 درصد از آلمان بود.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه برنامه‌های گرامیداشت نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مشهد را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال نو میلادی را به فرماندهان و رؤسای ستاد کل نیروهای مسلح کشورهای مسیحی جهان تبریک گفت.

خبرگزاری دانا

دبیر شورای نگهبان گفت: حضرت زهرا (س) نه یک شخص، بلکه یک مکتب هستند که در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی قابلیت پیروی دارند و لازم است مجامع علمی با پژوهش‌های کاربردی به تبیین دقیق ویژگی‌های سیره فاطمی بپردازند.

خبرگزاری تسنیم

مؤلف کتاب جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین پیشگیرانه از جهاد تبیین هجومی و درمانی، مهم‌تر و تأثیرگذارتر است. برای اینکه ذهن جوانان واکسینه شود باید با اندیشه رهبران انقلاب یعنی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری آشنا باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه اوکراین قرار است امروز خواستار "اخراج روسیه" از شورای امنیت سازمان ملل متحد شود.

وب‌گاه عصر ایران

قرار بود 6 دیدار هفته پانزدهم در روز چهارشنبه 14 دی ماه و 2 دیدار باقی مانده نیز یک‌روز بعد برگزار شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، داود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران پس از بازدید از ایستگاه‌های امام خمینی (ره) و میدان محمدیه، در جلسه‌ای با حضور مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، سرهنگ عطاءاللهی رئیس پلیس متروی تهران، مقدم سرپرست یگان حفاظت شرکت بهره برداری مترو و...

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد مدیریت بحران در میراث فرهنگی با بیان اینکه ایران سرزمین بی‌قراری است، گفت: در زلزله بم بیشتر کشته‌ها در ساختمان‌های جدید بود.

خبرگزاری دانا

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به شباهت‌های اغتشاشات اخیر با فتنه 88، از اظهاراتی در بین سیاستمداران آمریکایی پیش از این اغتشاشات سخن گفت که خبر از چنین فتنه‌ای در کشور می‌داد و تأکید کرد همان گونه که حضور مردم در 9 دی نقطه پایان فتنه 88 شد، در سایر فتنه‌ها نیز درمان، حضور مردم در صحنه است.

خبرگزاری دانا

در دی ماه 1382 بود که روزنامه اطلاعات با تیتر یک «فقط نخل ها ماند و ویرانه ها....» منتشر شد و این تیتر باعث شد به دنبال پیام زلزله بم به کشور و به ویژه استان همسایه اش برویم.

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد ج سلیمانی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.