دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیشنهاد می‌شود قضات بجای محاربه از حکم بغی که به مراتب سخت‌تر است استفاده کنند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور از ارائه 26 میلیون خدمت با راه‌اندازی سامانه موبایلی "پلیس من" خبر داد.

وب‌گاه گسترش

وزیر آموزش‌وپرورش طرح رتبه‌بندی معلمان را مربوط به ارتقای سطح سواد و کیفیت‌بخشی به آموزش معلمان و رقابت در این حوزه دانست و گفت: بحث اصلاح نظام حقوقی بعد از موضوع ارتقای شایستگی‌ها و توانمندسازی معلمان در اجرای طرح رتبه‌بندی مطرح است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

داماد حسن روحانی در توییتی نوشت: امروز اگر ریز علی خواجوی (دهقان فداکار) زنده بود، پیراهن خود را در می‌آورد و جلوی قطار پیشرفت دولت را می‌گرفت، پیش از آن که به کوه بخورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که روسیه به هیچ وجه طبق شروط اوکراین مذاکره نخواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یائیر لاپید گفت: بنیامین نتانیاهو ضعیف ترین نخست وزیر اسرائیل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدابراهیم رئیسی سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی را که در جلسات این شورا بررسی، تدوین و به تصویب نهایی رسیده بود، برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چندی پیش شبکه ان‌تی‌وی آلمان در خبری ادعا کرد پوتین احتمال دارد به ونزوئلا فرار کند! عباس گالیاموف فردی که پیش تر سخنرانی های پوتین را می نوشته مدعی است که افراد معتمد احتمالاً در حال کار بر روی طرحی برای فرار در صورت شکست هستند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای نگهبان گفت: حضرت زهرا (س) نه یک شخص، بلکه یک مکتب هستند که در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی قابلیت پیروی دارند و لازم است مجامع علمی با پژوهش‌های کاربردی به تبیین دقیق ویژگی‌های سیره فاطمی بپردازند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از آنجایی که تعداد تلفات روسیه در اوکراین از آمار وحشتناک 100هزار نفر فراتر رفته است، نزدیکان پوتین چگونگی فروپاشی حکومت او را در سال 2023 بیان کرده اند.

خبرگزاری مهر

رییس جمهور «سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی را که در جلسات این شورا بررسی، تدوین و به تصویب نهایی رسیده بود، برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یونس محمود، اسطوره فوتبال عراق تصویری منتشر کرده که مهدی مهدوی‌کیا هم در آن حضور دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فروپاشی حکومت پوتین به احتمال زیاد از درون سرچشمه می گیرد نه از یک جنبش اصیل و یا مردم عادی. بسیاری از توطئه‌ها در مورد وضعیت بد سلامتی پوتین می‌توانست توسط جانشینان احتمالی او در تلاش برای تضعیف حکومت او منتشر شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرور رسانه‌های حامی دولت نشان می‌دهد هر زمان که دستاوردهای دولت اعلام می‌شود، آمارهای هیجان‌انگیز از فروش نفت می‌شنویم و هر زمان که دولت باید پاسخگو باشد، معلوم می‌شود در جنگ اقتصادی هستیم.

وب‌گاه گسترش

به گفته رئیس جامعه هتلداران یزد شرایط شکل گرفته باعث شده هتلداران نتوانند سختگیری‌های گذشته را درباره تور‌ها داشته باشند. او می‌افزاید: متاسفانه ما برای اینکه بتوانیم مشتریان خود را نگه داریم ناچاریم شرایط رابرای آن‌ها سهل بگیریم و رفتاری که در گذشته با آن‌ها داشتیم را تغییر دهیم.