دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: بحث اصلاح نظام حقوقی بعد از موضوع ارتقای شایستگی‌ها و توانمندسازی معلمان در اجرای طرح رتبه‌بندی مطرح است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه‌ای را درخصوص رسیدگی و پیگیری پرونده فوت یکی از سرنشین های خودرو که در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز پلیس در شهر بستک استان هرمزگان مورد اصابت قرار گرفته بود صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در این دستور تاکید شده، در صورت احراز قصور یا تخلف در این حادثه با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مردم شهید پرور مازندران در روزهایی که مزین به عطر فاطمی و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است، بار دیگر با استقبال پرشور در شب وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس، عشق و ارادت خود را به آرمان‌های امام راحل و شهدا نشان دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک منبع موثق و شاغل در باشگاه پرسپولیس مدعی شد در صورت پیوستن یورگن لوکادیا به باشگاه های هلندی محروم خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«یائیر لاپید» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو به عنوان ضعیف‌ترین نخست وزیر این رژیم یاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدابراهیم رئیسی در مراسم تشییع شهدای گمنام در تهران حضور یافت.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به التهابات و ناآرامی‌های چند وقت اخیر در سطح جامعه و به ویژه در دانشگاه‌ها شاید تصور برخی‌ها این بود که حضور مسئولان و به ویژه سران قوا در مراسم‌های مختص به گرامیداشت روز دانشجو تحت الشعاع این التهابات قرار می‌گیرد؛ اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه طبق برآورد‌های صورت گرفته امسال برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه‌ها حداقل دو برابر سال‌های قبل بوده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

داماد حسن روحانی در توییتی نوشت: امروز اگر ریز علی خواجوی (دهقان فداکار) زنده بود، پیراهن خود را در می‌آورد و جلوی قطار پیشرفت دولت را می‌گرفت، پیش از آن که به کوه بخورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شناسایی ژنتیک استخوانی که بیش از 30 سال زیر خاک با دمای 60 درجه بوده با شناسایی بافت نرم ساده تفاوت دارد و گاه تا سالها طول می‌کشد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی برای بشریت است، گفت: ایشان یک شخصیت بزرگ، اثرگذار و تحولگرا در تاریخ است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور «سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی را که در جلسات این شورا بررسی، تدوین و به تصویب نهایی رسیده بود، برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه‌ای را درخصوص رسیدگی و پیگیری پرونده فوت یکی از سرنشین های خودرو که در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز پلیس در شهر بستک استان هرمزگان مورد اصابت قرار گرفته بود، صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: این چندمین سفر من به چابهار است. تا این لحظه مناطق حاشیه‌ای را ندیده بودم، بخصوص مناطقی که جمعیت گسترده مهاجر و جامعه کارگری هستند.

خبرگزاری تسنیم

ساخت فیلم درباره شخصیت‌ها کار بسیار سختی است و در تلویزیون و سینما بیشتر باید به فیلمنامه‌های خوب با ساختار پرقدرت توجه کرد تا موضوعات دیگر که در اولویت‌های بعدی قرار دارد.