دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

در پانزدهمین سالگرد ترور بی‌نظیر بوتو نخست‌وزیر فقید پاکستان همچنان می‌توان به داستان زندگی و مرگ زنی پرداخت که از شناخته‌شده‌ترین و شاید محبوب‌ترین شخصیت‌های خارجی نزد ایرانیان بود

خبرگزاری مهر

حضور پیکر پاک 200 شهید گمنام دفاع مقدس که قاطعانه به دفاع از وطن بلند شدند و مظلومانه در عملیات‌های بدر، رمضان، کربلای پنج، کربلای 6 و... به شهادت رسیدند، تهران را به خروش آورد.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: در صورت احراز قصور یا تخلف در حادثه فوت دختر اهل بستک با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای شهر تهران از مشارکت شهرداری تهران برای بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به سوال روزنامه "جوییش اینسایدر" درباره عادی‌سازی با عربستان مدعی شد: صلح با عربستان به معنای پایان درگیری عربی - اسرائیلی خواهد بود.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه ای را در خصوص رسیدگی و پیگیری پرونده فوت یکی از سرنشینان خودرو که در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز پلیس در شهر بستک استان هرمزگان مورد اصابت قرار گرفته بود صادر کرد.

خبرگزاری دانا

بیابانورد پیرامون بصیرت ولایی و فاطمی حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: اوج فعالیت و بزرگی حضرت فاطمه زهرا (س) در مبارزات سیاسی ایشان در دفاع از حریم امامت و ولایت متبلور می شود.

خبرگزاری دانا

به مناسبت تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در نقاط مختلف ایران اسلامی به بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه شهید و شهادت پرداخته ایم.

وب‌گاه فرارو

در بخشی از مراسم بیرق‌های عزای حضرت فاطمه زهرا (س) و پرچم‌های متبرک حرمین شریفین، سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و پرچم کشورمان در میان مردم در حرکت است.

وب‌گاه 55 آنلاین

روسیا الیوم درمورد مذاکره روسیه و اوکراین گزارش داد سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرده است که روسیه به هیچ وجه طبق شروط اوکراین در مذاکره روسیه و اوکراین عمل نخواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات شروط مذاکره روسیه و اوکراین باما همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد آمادگی مشروط خود را برای میانجیگری بین اوکراین و روسیه اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: سیره رفتاری و گفتاری حضرت زهرا (س) بهترین شیوه رسیدن به آخرت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدابراهیم رئیسی گفت: آمریکا چرا در عین تبلیغات خود که می‌خواهند جمهوری اسلامی را گرفتار ضعف و روبه اضمحلال نشان دهد از کانال‌های مختلف می‌گوید بیایید مذاکره کنیم.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه‌ای را درخصوص رسیدگی و پیگیری پرونده فوت یکی از سرنشین های خودرو که در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز پلیس در شهر بستک استان هرمزگان مورد اصابت قرار گرفته بود، صادر کرد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون اصل 90 گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشگاه‌های ذیل وزارت علوم و شرکت‌های تابعه وزارت نفت، اصلی‌ترین متخلفان از اجرای حساب واحد خزانه بوده‌اند.