دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه با عبدالله بن محمد آل الشیخ، رئیس مجلس شورای عربستان سعودی دیدار و رایزنی کرد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اعلام اداره کل هواشانسی استان تهران، وضعیت جوی این استان همراه با عدم وزش باد قابل ملاحظه و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته، فعالیت متناوب سامانه بارشی و بارش پراکنده برف و پدیده مه و ماندگاری هوای سرد خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرخ نژاد اکنون مصداق «از اینجا رانده و از آنجا مانده» شده است. اگر چه با پشت پا زدن به ملت و کشور خود، همه پل‌های پشت سرش را خراب کرد، اما نزد ایرانیان خارج از کشور هم جایگاهی نیافت!

وب‌گاه عرشه آنلاین

مونا فرخ آذری همانند علی دایی اهل اردبیل است و سال 1356 در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است علی دایی علاوه بر اینکه صاحب برند دایی است نمایندگی آدیداس و نایک را هم دارد در ساختمان‌سازی و بساز بفروش بسیار فعال است.

وب‌گاه عصر ایران

صالح‌پور با اشاره به اینکه فقر مطلق در ایران حدود 20 درصد است، تأکید کرد: ما حتی به یک درصد فقر نیز راضی نیستیم اما باید بدانیم آمار فقر مطلق کشور ما برابر با جمع سایر کشورهای توسعه یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهوری اوکراین روز دوشنبه اعلام کرد که طی تماس تلفنی از نارندا مودی نخست وزیر هند خواستار کمک به اجرای طرح صلح پیشنهادی کی یف برای پایان دادن به جنگ اوکراین شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد افرادی که برای حج 99 ثبت نام کرده و در حج گذشته موفق به اعزام به سرزمین وحی مشرف نشدند در اولویت تشرف به حج 1402 قرار دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) دوشنبه شب مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار ش

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زلنسکی طی تماس تلفنی از نخست‌وزیر هند خواستار کمک به اجرای طرح صلح پیشنهادی اوکراین برای پایان دادن به جنگ اوکراین شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه تلویزیونی اِن بی سی امروز دوشنبه گزارش داد که تعداد قربانیان طوفان برف در آمریکا حداقل به 50 نفر رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی کرملین به سوالی برای شفاف‌سازی درباره اینکه آیا رهبر روسیه به رهبران دیگر کشورهای «غیردوست» تبریک خواهد گفت یا خیر پاسخ نداد. او گفت: نمی‌توانم این را به طور قطعی بگویم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجلس شورای عمان امروز دوشنبه به طرح توسعه قانون تشدید تحریم‌ها علیه رژیم صهیونیستی در زمینه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و اقتصادی رأی داده است.