دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

برنامه مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور فصل 1402-1401 تغییر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نتانیاهو درخواست پسرش برای اعدام دادستان‌ها به دلیل طرح اتهامات علیه وی را رد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برنامه مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور فصل 1402-1401 تغییر کرد.

خبرگزاری مهر

برنامه مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان لیگ فوتبال ایران از تغییر برنامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال خبر داد.

خبرگزاری دانا

غلامرضا ملایی، مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، از افتتاح 700 پروژه مسکن محرومین "مرادآباد" تا پایان سال خبر داد.

خبرگزاری دانا

ابوذر مهدی نخعی گفت: جهت جبران خسارت وارده به اصناف تا آن جایی که میسر است از ظرفیت های قانونی موجود در شهر زاهدان استفاده خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود نیلی، اقتصاددان رشد حجم نقدینگی، محدودیت‌های موجود در دسترسی به ارز و محدودیت مورد انتظار در دسترسی به ارز را سه عامل اصلی افزایش نرخ ارز برشمرد

خبرگزاری تسنیم

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال ممنوعیت‌های ترافیکی پلیس به مناسبت تشییع پیکر شهدا دفاع مقدس و مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روز سه شنبه خبر داد.

خبرگزاری دانا

تاج‌دینی گفت: یکی از شاخصه‌های بازر فردی و اجتماعی سردار سلیمانی توجه به انسانیت و کرامت انسانی بود که در خوزستان این مهم را به همه جهادگران تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مصباحی مقدم گفت: مهلت اعلام نظر هیئت عالی نظارت از تاریخ رسیدن مصوبه مجلس، 10 روز است که اگر ضرورت داشته باشد، این مهلت با هماهنگی شورای نگهبان تا حداکثر مهلت قانونی اظهارنظر این شورا قابل تمدید است.

وب‌گاه خبر آنلاین

انصاف نیوز نوشت: امیری‌فر گفت: احمدی‌نژاد از آن‌هایی نیست که حرف‌گوش کن باشد؛ او فقط برای منافعش است که سکوت کرده و می‌کند. در غیر اینصورت حذف می‌شدند و حتی حذف الی‌الابد می‌شدند فلذا گفتند برای حفظ این کورسوی امید و آینده‌ی انتخاباتی‌شان سکوت کنند. این‌ها البته تحلیل‌های آبکی خودشان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مجموعه «بچه زرنگ» از شنبه 10 دی از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.