دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: امروز با چالش های مختلف زیست محیطی مواجه هستیم و برای برون رفت از این چالش ها باید در حوزه افزایش پوشش گیاهی اقدام جهادی داشته باشیم.

خبرگزاری دانا

هنر حاج قاسم این بود که نیروهای مذاهب و ادیان مختلف منطقه را برای نبرد با داعش سازماندهی می‌کرد، حتی روس‌ها اعتراف می‌کنند که بدون تدابیر سردار سلیمانی هیچ موفقیتی در عراق و شامات حاصل نمی‌شد.

خبرگزاری دانا

مراسم رونمایی از طرح ارتقاءبهره‌وری محصولات راهبردی دربیش از 10میلیون هکتار اراضی کشاورزی صبح امروز در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارشناسان ارزی شکاف قابل توجه نرخ رسمی و آزاد را عامل ایجاد تقاضای کاذب در بازار می‌دانند. چرا که سودجویان می‌توانند با اجاره کارت ملی و خرید سهمیه ارز سالانه دیگر افراد و فروش آن در معاملات غیر‌رسمی از این عمل سود کسب کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصباحی مقدم به خبرآنلاین گفت: هیات عالی نظارت می خواهد از کمیسیون های مجمع تشخیص برای تقویت کار خود کمک بگیرد و آنچه که نهایتا اهمیت پیدا می کند اظهار نظر عالی نظارت است نه اظهار نظر کمیسیون های مجمع تشخیص مصلحت نظام.

خبرگزاری مهر

اپوزیسیون با خشونت، فحاشی و وندالیسم به مصاف نظامی آمد که ابتناء به پشتوانه های گران سنگ معرفتی و آرمانی دارد. این تهی مایگی سبب عدم اقبال ملت به حرکتی بود که تصور می‌شد به دنبال آزادی است.

خبرگزاری دانا

مدیر سازمان بسیج عشایری سیستان وبلوچستان گفت: در تداوم رزمایش کمک مومنانه و برای حل بخشی از مشکلات عشایر به ویژه در مناطق صعب العبور بالغ بر 2 هزار کیسه آرد بین عشایر منطقه توزیع شد.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: طی دوره‌های گذشته دانشگاه فرهنگیان سمنان مهجور مانده بود و در حدود 2 رشته ارایه می‌شد و اکنون این دانشگاه جانی دوباره گرفت و این اقدامی ارزشمند در تربیت معلمان در تراز انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری دانا

سدعلی قاسم‌زاده با اشاره به فعالیت 24 واحد فناور و هسته‌ای در دانشگاه گفت: چهار محصول تحریم شکن توسط دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین در سال گذشته و در سال جاری تولید شده است.

خبرگزاری تسنیم

سرلشکر باقری طی پیامی فرارسیدن سال نو میلادی و میلاد حضرت عیس مسیح (ع) را به روسای ستادکل نیروهای مسلح کشورهای مسیحی تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم

یک مبلغ دینی بیان کرد که همه ما باید هرچه داریم برای یاری اسلام به کار بگیریم همینطور هنرمندان. هنرمندی که تعهد داشته باشد هرچه در توان دارد به کار می‌گیرد و همین عاملی می‌شود برای ترس دشمن از او.

خبرگزاری دانا

سید جواد خسروی از برگزاری محافل شعر عقیق سرخ در دهه مقاومت به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در کانون شهرستان‌های استان قزوین خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «دیمیتری کولبا» وزیر خارجه اوکراین در یک نطق تلویزیونی به مردم این کشور قول داد که همه تسلیحات ضروری برای مقابله با روسیه وارد اوکراین خواهد شد. به فاصله چند روز بعد از سفر ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین به آمریکا و تاکید واشنگتن بر ارسال سامانه «پاتریوت» به کی‌یف، مقام ارشد اوکراینی به رایزنی‌های پشت پرده با آمریکا و دیگر متحدان غربی درباره...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی و رئیس حزب تندروی «عوتسما یهودیت» توافق کردند که معلم های منتقد را تحت تعقیب قرار داده و منتقدان رژیم صهیونیستی در درون سرزمین اشغالی و شرکت کنندگان در اعتراضات علیه سیاست های این رژیم را در نهاد آموزشی استخدام نکنند.

خبرگزاری تسنیم

مراسم رونمایی سه کتاب داستان کودک درباره سردار قاسم سلیمانی باحضور مجتبی همتی‌فر رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، محمد خسروی‌راد نویسنده کتاب «سیب آخر» به میزبانی حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.