دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره جزئیات افزایش حقوق و مستمری ایثارگران گفت: در صورت تصویب مجلس، حقوق و مستمری خانواده ایثارگران10 تا 37 درصد افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند داستانی «بچه زرنگ» با محوریت شهدای مدافع حرم مشهد به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شبکه دو سیما تولید شده است. محوریت داستان این سریال درباره 8 تن از مدافعان حرم شهر مشهد است که با روشی متفاوت به مناطق عملیاتی سوریه و عراق اعزام و در نهایت به شهادت رسیدند. این مجموعه مستند درام (داکیودرام) به تهیه‌کنندگی ابوالفضل حاجتمند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریمی قدوسی گفت: آمریکایی ها بعد از اغتشاشات دارند تنبیه می شوند؛ اروپایی ها تنبیه شدند فکر کردند از این اغتشاشات آبی برایشان گرم می شود که بتوانند در مذاکرات چانه زنی کنند، رسما هم اعلام کردند که ایران باید به خواسته های هسته ای شان تن دهد، دیدند که اتفاقی نیفتاد و الان هم امتیازات بیشتری می دهند که تقریبا مسائلشان را حل کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه سرو ایرانی ادای احترامی است به مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت که از سه شنبه ششم تا سیزدهم دی ماه و به مدت هشت روز در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در روز سه شنبه ششم دی ماه و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از ساعت 14 آغاز خواهد شد. در طول این هشت روز علاقه مندان می‌توانند از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نااطمینانی نسبت به ارزش ریال، به سایر بازارها نیز سرایت کرده؛ بطوریکه قیمت‌ها در بازار خودرو نیز روند صعودی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

بازرس‌کل امور راه و شهرسازی از ورود سازمان بازرسی کل کشور به افزایش قیمت نامتعارف تاکسی‌های فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علیرضا پناهیان گفت: اسرائیل ریشه تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های حاکم بر امت اسلامی است؛ لذا تا اسرائیل وجود دارد، سرزمین‌های اسلامی آرامشی به خود نخواهند دید.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در آیین رونمایی از سردیس شیخ فضل‌الله نوری از تبدیل شدن منزل شیخ فضل الله نوری به "خانه موزه مشروطه مشروعه" خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازرس کل امور راه و شهرسازی از ورود سازمان بازرسی به افزایش قیمت نامتعارف تاکسی‌های فرودگاه امام خمینی (ره) خبرداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان گفت: اسرائیل ریشه تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های حاکم بر امت اسلامی است؛ لذا تا اسرائیل وجود دارد، سرزمین‌های اسلامی آرامشی به خود نخواهند دید.

وب‌گاه عصر ایران

به نظر می رسد می‌خواسته نقدی درباره حال وارد کند ولی چون نمی‌توانسته سراغ موضوعی رفته که هزینه‌ای در برنداشته باشد...

وب‌گاه مشرق نیوز

جریان‌های مختلف در گروه اپوزیسیون ایران، دعواهای شدیدی با یکدیگر دارند و هریک در تلاش اند رهبری سایر جریان‌ها را به دست بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - در آستانه فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و به همت ستاد فهمای کردستان (ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان)، مجموعه مسابقات فرهنگی هنری با عنوان "سردار دلها" در سطح استان آغاز شد.