دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حاییم دراکمن از از رهبرا مذهبی برجسته حزب صهیونیسم بر اثر کرونا درگذشت.

خبرگزاری دانا

سردار حدائق بر این باور است که مدیریت شهید سلیمانی متکی بر حرکت جهادی بود به این صورت که با رعایت اصول و مبانی دین تمام استعدادی را که داشت بکار می‌گرفت و سپس اقدام می‌کرد.

خبرگزاری دانا

مسعودی‌زاده گفت: 40 عنوان برنامه همزمان با دهه بصیرت در مدارس استان لرستان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

عضو پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) بهترین الگو در راستای شناخت و اطاعت از ولایت است، گفت: مکتب حضرت زهرا (س) بیشترین نقش و تأثیر را در راستای حفظ اسلام و دفاع از آموزه های دینی و به خصوص امر ولایت داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در جریان اغتشاشات اخیر دشمنان بیرونی نظام اسلامی ومعاندان داخلی درسه ماه اخیر گسترده‌ترین هجمه رسانه‌ای ممکن را علیه نظام اسلامی طراحی وبه اجرا در آورده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر تاریخ نوشت: در نیمه اول سده نوزدهم میلادی، یعنی در دوران سلطنت فتحعلی‌شاه و محمدشاه قاجار، دو پوند استرلینگ برابر با یک تومان ایران شد. در این زمان یک پوند برابر بود با 25 فرانک فرانسه و 10 روپیه هند، یعنی، یک تومان ایران برابر بود با 5/ 12 فرانک فرانسه. در همین زمان، یک تومان ایران با دو دلار و پنجاه سنت آمریکا برابر بود. در اواخر سده نوزدهم و اوایل سده بیستم میلادی، تا جنگ اول...

خبرگزاری مهر

مراسم تشییع پیکر 400 شهید گمنام دفاع مقدس فردا سه‌شنبه 6 دی همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازرس کل امور راه و شهرسازی از ورود سازمان بازرسی کل کشور به افزایش قیمت نامتعارف تاکسی‌های فرودگاه امام خمینی (ره) خبرداد.

خبرگزاری دانا

انصاری گفت: نمایش مذهبی "سوره شکسته" روایت‌گر بخشی از زندگی حضرت زهرا (س) در سالن ورزشی شهرداری جاده شهریار به روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به رایزنی وزیران امور خارجه ایران و عربستان در حاشیه اجلاس بغداد 2 در اردن نیز گفت: گفت‌وگوی صورت گرفته خوب، مثبت و توأم با ابزار حسن نیت بود.

خبرگزاری دانا

حدادی گفت: قوانین مرتبط با عفاف و حجاب باید اجرا و اگر نیاز به اصلاح قانون وجود دارد، توسط مجلس بازنگری شود.

خبرگزاری دانا

علی توشه گفت: به همت گروهای جهادی اساتید و دانشجویان بیش از 1500 واحد تولیدی معدنی صنعتی رفع موانع شده و به چرخه تولید باز گشتند.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد که ایران بخشی از جنگ در اوکراین نیست.