دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در حرم مطهر امام خمینی (س) برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور سابق روسیه گفت تنها تسلیحات هسته‌ای روسیه است که از اعلام جنگ غرب علیه این کشور جلوگیری می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

متحد پوتین گفت: زرادخانه هسته‌ای روسیه و قوانینی که مسکو برای استفاده از آن وضع کرده، تنها عواملی هستند که مانع از آغاز جنگ غرب علیه روسیه می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کنعانی در واکنش به ادعای دست داشتن الکاظمی در ترور سردار سلیمانی بیان کرد: ما هیچ اظهارنظری در این ارتباط نمی‌کنیم و ما دولت آمریکا را عامل اصلی این ترور می‌دانیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وضعیت جوی تهران همراه با عدم وزش باد قابل ملاحظه و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته، فعالیت متناوب سامانه بارشی و بارش پراکنده برف و پدیده مه و ماندگاری هوای سرد خواهد بود.

خبرگزاری مهر

مسئول بسیج جامعه کشاورزی گفت: امسال در قالب یک طرح جهادی 5/5 میلیون دام سبک و سنگین در کشور معاینه و مایه‌کوبی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی در واکنش به ادعای دست داشتن الکاظمی در ترور سردار سلیمانی بیان کرد: ما هیچ اظهارنظری در این ارتباط نمی‌کنیم و ما دولت آمریکا را عامل اصلی این ترور می‌دانیم.

وب‌گاه عصر ایران

حدود 170 سال پیش، زمان محمد شاه قاجار یک تومان برابر با 2 دلار و 50 سنت بود. (سفرنامه جاستین پرکینز آمریکایی، چاپ 1843)

وب‌گاه مشرق نیوز

یک چهره اقتصاددان اخیرا ادعا کرده است که خودروسازان داخلی در واردات خودرو نقش دارند فلذا خودروی تولید داخل ارزان نخواهد شد. این ادعایی است که به نظر می رسد دولت باید به آن پاسخ دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مجموعه «بچه زرنگ» از شنبه 10 دی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

وب‌گاه منیبان

وزیر پیشین ارتباطات نوشت: اگر آمار [کاهش 700 میلیارد تومانی درآمد همراه اول در زمان قطعی و اختلال اینترنت] صحت داشته باشد می‌توان محاسبه کرد که پهنای باند بین الملل ایران حداقل به میزان 4000 گیگابیت کاهش داده شده است.

وب‌گاه عصر ایران

سردمداران آشوب‌های کشور شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند اما کارنامه هویتی آنها و اتفاقات اخیر نشان می‌دهد که در اصل دشمن حقوق زنان و آزادی و زندگی هستند و هدف اصلی آنها مقابله با نظام جمهوری اسلامی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استاد حوزه با اعلام عوارض کشف حجاب گفت: مظلوم‌ترین قشر جامعه طلابی هستند که بدون دخیل بودن در هیچ کار حکومتی مورد اهانت قرار می‌گیرند.

خبرگزاری دانا

محمود حسینی‌پور گفت: هیچ قدرتی نمی تواند از بیرون کشور به ما ضربه بزند، همه مدیران باید از ظرفیت های داخلی بویژه دانش‌بنیان‌ها برای تحول تولید و اقتصاد استفاده کنند.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور صبح امروز در وزارت صمت حضور یافت تا در جمع مسئولان این وزارت‌خانه ضمن استماع گزارش عملکرد این مجموعه، رهنمودهایی را ارایه کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عملکرد دولتمردان رئیسی نتوانسته رضایت حامیان خود را جلب کند و این روزها صحن علنی بهارستان شاهد انتقادات تند پارلمانی ها به دولتمردان است. مانند صحن دیروز مجلس که به خاطر گرانی ارز شاهد حملات خانه ملتی ها به رئیس بانک مرکزی و شخص رئیس جمهور بود.