دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

کنعانی در بخشی از صحبت‌های خود در این نشست گفت: نفوذ و نقش طبیعی و موثر ایران در منطقه قائم به ذات است و منطبق بر ظرفیت‌های ملی ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: به گفته رئیس جامعه هتلداران یزد شرایط شکل گرفته باعث شده هتلداران نتوانند سختگیری‌های گذشته را درباره تورها داشته باشند. او می‌افزاید: متاسفانه ما برای اینکه بتوانیم مشتریان خود را نگه داریم ناچاریم شرایط را برای آن‌ها سهل بگیریم و رفتاری که در گذشته با آن‌ها داشتیم را تغییر دهیم.

خبرگزاری مهر

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در طرح ارتقا بهره وری محصولات راهبردی در کنار تاکید بر خودکفایی موضوع تولید محصول سالم نیز دنبال می شود.

خبرگزاری تسنیم

هفتمین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی با نام و یاد سردار دل‌ها، "شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهندس" نامگذاری شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

به گفته رئیس جامعه هتلداران یزد شرایط شکل گرفته باعث شده هتلداران نتوانند سختگیری‌های گذشته را درباره تور‌ها داشته باشند. او می‌افزاید: متاسفانه ما برای اینکه بتوانیم مشتریان خود را نگه داریم ناچاریم شرایط را برای آن‌ها سهل بگیریم و رفتاری که در گذشته با آن‌ها داشتیم را تغییر دهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هم‌زمان با عملیات‌های اوکراین، سایر سرویس‌های اطلاعاتی اروپایی به طور جداگانه‌ای گویا عملیات‌هایی را به قصد ایجاد هرج و مرج در داخل روسیه حتی بدون کمک سیا انجام داده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وقتی از نهم دی ماه سخن به میان می‌آید مقصود یک روز نیست بلکه راهبردی است که در قالب «حماسه‌ای تکرارشدنی بر مبنای بصیرت دینی و عشق ملی» صورت گرفته و دارای کارکردهایی مختلفی است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: امروز دغدغه‌های والدین نسبت به فرزندان خود بویژه در مدارس بعنوان یک مقوله مهم پرورشی و تربیتی باید جدی گرفته شود و روش‌های آموزشی باید درست ریل‌گذاری شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دومین شب مراسم عزاداری حضرت زهرا سلام‌الله‌علی‌ها دیشب با حضور رهبر معظم انقلاب و جمعی از عزاداران فاطمی در حسینیه امام خمینی رحمت الله علیه برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند فتنه 88 یک جریان طراحی شده بود که اسناد زیادی در این مورد وجود دارد و آشوب‌های اخیر کشور نیز مثل فتنه 88 یک جریان طراحی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های شرق آسیا امروز (دوشنبه) از ورود غیرقانونی هواپیماهای بدون سرنشین کره شمالی به حریم هوایی همسایه جنوبی آن خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، کابینه جدید و جنجالی رژیم صهیونیستی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» سه روز دیگر، روز پنجشنبه، سوگند یاد خواهد کرد. به گزارش کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی، کابینه جدید نتانیاهو، کاملا از احزاب و عناصر راستگرا که بسیاری از مخالفان نتانیاهو آنان را افراطی می‌دانند، تشکیل خواهد شد. هر چند گفته شده کابینه جدید روز پنجشنبه رسماً تشکیل خواهد شد، هنوز...

خبرگزاری مهر

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: بزرگترین نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک از 14 دی با حضور بیش از 150 تولیدکننده ایرانی در سالن چهل‌سرای مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام رفیعی در دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) درباره برخی ویژگی‌های خانه امیرالمؤمنین علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام‌الله علیها و لزوم الگوگیری از این خانه نورانی سخن گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دومین شب مراسم عزاداری حضرت زهرا سلام‌الله‌علی‌ها دیشب با حضور رهبر معظم انقلاب و جمعی از عزاداران فاطمی در حسینیه امام خمینی رحمت الله علیه برگزار شد.