دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود وضعیت این روزهای اینترنت کشور را تحلیل کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان دارالقرآن کریم به مناسبت سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی برنامه‌های این سازمان را تشریح داد و از پویش سراسری حرز و قرائت سوره صف خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به مزایای تاکسی آنلاین مانند دسترسی شبانه روزی، سیاست قیمت گذاری شفاف، پرداخت هزینه به روش‌های مختلف، اطلاع از مدت زمان سفر، پشتیبانی و حفظ امنیت سفر و کارآفرینی برای رانندگان، تعداد کاربران روزانه آن در حال افزایش است.

وب‌گاه عصر ایران

پناهیان گذشت از جان و جهاد را تجلی اوج بندگی توصیف کرد و اظهار داشت: مردم گرفتار در دور راحت‌طلبی های دنیا، تحمل ادامه مسیر به قله‌های معرفت و الی الله را از دست‌داده بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب نمایشنامه «تباه» به نویسندگی لین ناتیج و ترجمه سعید قاسمی از انتشارات مانیاهنر منتشر و راهی بازار کتاب شده است. لین ناتیج (متولد 2 نوامبر 1964) یک نمایشنامه‌نویس آمریکایی است که آثار او معمولاً درباره مردم حاشیه‌ای است. ناتیج استاد نمایشنامه‌نویسی در دانشگاه کلمبیاست. او اولین (و همچنان تنها) زنی است که جایزه پولیتزر نمایشنامه را دوبار برای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حمله 24 فوریه روسیه به اوکراین منجر به مرگبارترین درگیری در اروپا از زمان جنگ جهانی دوم و بزرگ‌ترین رویارویی بین مسکو و غرب از زمان بحران موشکی کوبا در سال 1962 شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: دومین شب مراسم عزاداری حضرت زهرا سلام‌الله‌علی‌ها دیشب با حضور رهبر معظم انقلاب و جمعی از عزاداران فاطمی در حسینیه امام خمینی رحمت الله علیه برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

"زوهر پالتی" مدیر اطلاعات سابق موساد: لبنان بیش از 100 هزار موشک دارد و ایران دارای موشک های هدایت شونده دقیق است. جبهه داخلی اسراییل آسیب خواهد دید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران یک سازمان تخصصی و دارای جامعه هدفی با نیاز‌های متنوع است و به طور طبیعی مسائلی که به ما ارجاع داده می‌شود ناشی از سوء عملکرد بخش‌های مختلف یا عدم توان در برآورده کردن نیاز‌ها و یا مربوط به سایر دستگاه‌هاست. وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران خانه ایثارگران است حتی اگر ایثارگران...

خبرگزاری دانا

پیکر‌های مطهر لاله‌های زهرایی در قالب دو کاروان در شرق و غرب استان از سوم دی ماه براه افتاده است تا علوی تبار‌ها فرزندان گمنام حضرت زهرا (س) را در آغوش بگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: به دنبال مطرح شدن منع ورود تاکسی‌های اینترنتی تا شعاع 800 متری فرودگاه امام خمینی (ره)، مدیر عامل یک شرکت تاکسی اینترنتی اعتقاد دارد تبعات اجرا شدن این طرح سبب متضرر شدن مردم به عنوان مصرف کننده خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دهلی نو، پکن را به تلاش برای «تغییر یکجانبه وضعیت موجود» سرزنش کرد، در حالی که ارتش آزادی‌بخش خلق چین گفت که نیروهایش در حال انجام یک گشت زنی منظم بوده و با ارتش هند که به طور غیرقانونی در حال عبور از مرز بودند برخورد کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: آمریکا را مسئول ترور شهید سلیمانی می‌دانیم و همچنان موضوع را به صورت جدی در مجامع بین‌المللی پیگیری می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران از پذیرش اولین دوره دانشجو در مقطع ارشد دو رشته جدید بین‌رشته‌ای «مدیریت مناطق ساحلی» و «فناوری و کارآفرینی پایدار در منابع طبیعی» از مهر ماه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبکه امید به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها و همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ویژه برنامه «نسل قاسم» را تدارک دیده است. ویژه برنامه «نسل قاسم» به صورت دو بخش از شنبه تا چهارشنبه هفته جاری برای ایام فاطمیه و هفته آینده روی آنتن می‌رود. «نسل قاسم» به صورت زنده از ساعت 19 تا 20:30 از شبکه امید پخش می‌شود.