دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ان شاءالله با برنامه ریزی صورت گرفته در زمستان سرد امسال مشکلی نخواهیم داشت اما لازم است صرفه جویی با اولویت دستگاه های دولتی مورد توجه قرار گیردو مردم نیز در صرفه جویی همکاری داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات افزایش حقوق مستمری والدین شهدا و مستمری بگیران اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور در امورمجلس در بیست و یکمین نشست شورای معاونان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی با تقدیر از زحمات و فعالیت‌های ارزشمند آنان اظهار داشت: در 16 ماه گذشته تلاش شد تا همگرایی و تعامل حداکثری بین دولت و مجلس برقرار شود، چون بر این باوریم که با تفاهم و تعامل متقابل و همدلی بر مبنای دلسوزی و صداقت با نمایندگان مجلس که دغدغه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «روحَن، شکوه خاموش» به نویسندگی و کارگردانی ناهید حسن‌زاده جایزه ویژه هیات داوران را از بیست و هشتمین جشنواره فیلم کلکته دریافت کرد. پیش از این فیلم سینمایی «روحَن، شکوه خاموش» برنده سه جایزه از جشنواره کازان شده بود که شامل جایزه بهترین فیلم، جایزه نتپک و همچنین جایزه بهترین بازیگر زن برای ژیلا شاهی بود. حسین محجوب، مجید پتکی، ساقی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رادیو این روزها در حال ساختِ سریال نمایشی درباره حاج قاسم سلیمانی است که پخش آن از هفته آینده آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ان شاءالله با برنامه ریزی صورت گرفته در زمستان سرد امسال مشکلی نخواهیم داشت اما لازم است صرفه جویی با اولویت دستگاه های دولتی مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور اعم از پزشکی و غیرپزشکی در دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، جامع علمی کاربردی، تربیت مدرس، شاهد، امام حسین (ع)، امام صادق (ع)، فرهنگیان، تربیت دبیر شهید رجایی، هنر، سوره و... برای شرکت در این فراخوان از 3 دی‌ماه تا 3 بهمن‌ماه 1401 (به‌مدت یک‌ماه) فرصت دارند برای ثبت‌نام و شرکت در این رویداد فرهنگی به پایگاه...

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: به دلیل کاهش دید تا شعاع 50 متر در اهواز، تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی اهواز لغو شد.

خبرگزاری تسنیم

یک پژوهشگر حوزه زنان گفت: اگر مادر جایگاه خود را پیدا و مقام تربیتی خود را به خوبی درک کند و به این درک برسد که با مادر شدن به چه جایگاهی رسیده است، دیگر به دنبال این نخواهد بود که چه مشوق‌هایی برای فرزندآوری او وضع شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی از تحلیلگران اطلاعاتی اعتقاد دارند که سازمان سیا به این دلیل نتوانست توفان آینده در ایران را پیش بینی کند که در ارزیابی های خود از اوضاع ایران به سازمان اطلاعات و امنیت کشور (ساواک) متکی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی ادعاهای مطرح شده علیه نخست وزیر پیشین عراق یک مسئول عراقی بار دیگر الکاظمی را به دست داشتن در ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس متهم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نزدیک به سه سال از نامه 24 اقتصاددان به حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق می‌گذرد؛ نامه‌ای که در آن 10 راهکار به دولت دوازدهم ارائه شد که بدون رفع تحریم‌ها و با تکیه به داخل، مشکلات اقتصادی را برطرف کند. این نامه درست زمانی منتشر شد که کشور در اوج دور دوم تحریم‌های خارجی بعد از خروج آمریکا از برجام قرار داشت و درآمد‌های ارزی و فروش نفت به‌شدت کاهش پیدا کرده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراکز تفریحی تهران مانند پارک‌ها، پردیس‌های سینمایی، پیست‌های کارتینگ، شهربازی‌ها و مراکز خرید، مکان‌هایی مناسب برای لذت از اوقات فراغت در تهران هستند.