دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قالیباف گفت: لازم است مردم در صرفه جویی همکاری داشته باشند که نقش اساسی در پایداری شرایط زمستان دارد.

خبرگزاری دانا

با توجه به شعار امسال مقام معظم رهبری در خصوص دانش‌بنیان‌ها، تولید و اشتغال‌آفرینی، ضرورت اهمیت به این بخش صد چندان شده است، در همین راستا و به منظور جلوگیری از خروج نخبگان می‌بایست طرح و ایده‌های خلاق و دانشجویان و افراد صاحب ایده را مورد حمایت قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه ایران به خبر سایت رادیوفردا درباره توزیع آش نذری در کرمانشاه برای سقوط جمهوری اسلامی واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

سفیر پیشین ایران در عراق «اجلاس بغداد 2 عکس العملی در مقابل نشست چین و اتحادیه عرب دانست و گفت: مکرون علاقمند است تا ضعف‌های آمریکا را در منطقه رفع کند.

خبرگزاری دانا

امان الله علیمرادی گفت: شهید سلیمانی تمام عمر مبارک خود را در راه اعتلای کلمه الله و در راه از بین بردن کلمه کفر و اعتلای کلمه توحید گذراند و در تمامی میدان های کفر و خطر برای حفظ حرم اهل بیت علیه السلام حاضر شده است.

خبرگزاری دانا

حسین انجم شعاع گفت: مراسم بزرگداشت جمعه نهم دی ماه در شهر کرمان ساعت 10 صبح با سخنرانی سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور برگزار می شود.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور صبح امروز در وزارت صمت حضور یافت تا در جمع مسئولان این وزارت‌خانه ضمن استماع گزارش عملکرد این مجموعه، رهنمودهایی را ارایه کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مقام معظم رهبری نیز پیش از این فتوا داده‌اند و داده‌های مردم را جزو حریم خصوصی دانستند و تاکید کردند که باید حفظ شود. در همین راستا در لایحه‌ای که در حال آماده‌شدن است، تدابیری برای حفاظت از داده‌های مردم در پلتفرم‌های داخلی پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان در ادامه انتشار خاطرات مرحوم ری شهری در باره ماجرای آیت الله سیدکاظم شریعتمداری به مقطعی رسیده است که از اجرای نماز میت توسط آیت الله سیدرضا صدر (برادر امام موسی صدر) که وصیت مرحوم شریعتمداری بوده، ممانعت شده است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام "سید محمد حسین صفوی" استاد دانشگاه با اشاره به اهداف دشمن در ایجاد فتنه ها در دهه های اخیر، گفت: در فتنه 88 هدف دشمن، تمامیت نظام قدرتمند سیاسی جمهوری اسلامی بود تا بدین طریق تاثیر الگودهی نظام را برای ملت ها از بین ببرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده پاسخگویی ادارات به افراد کشف حجاب کرده، مدیر و مسئول آن مجموعه باید پاسخگوی این قصور و خطا باشد.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جزئیات افزایش حقوق و مستمری ایثارگران طی سال آینده را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر ارتباطات بیان کرد: مقام معظم رهبری فتوا داده‌اند و داده‌های مردم را جزو حریم خصوصی دانستند و تاکید کردند که باید حفظ شود. در همین راستا در لایحه‌ای که در حال آماده‌شدن است، تدابیری برای حفاظت از داده‌های مردم در پلتفرم‌های داخلی پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت: اگر آمار [کاهش 700 میلیارد تومانی درآمد همراه اول در زمان قطعی و اختلال اینترنت] صحت داشته باشد، می‌توان محاسبه کرد که پهنای باند بین الملل ایران حداقل به میزان 4000 گیگابیت کاهش داده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه ایران به خبر سایت رادیوفردا درباره توزیع آش نذری در کرمانشاه برای سقوط جمهوری اسلامی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست رونمایی از پوستر دومین همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب و کارهای کوچک با حضور معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، مدیرکل آموزش و پژوهش نهاد و گروهی از مسئولان و استادان دانشگاه به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره) مشهد برگزار شد.