دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سایپا تصریح کرد: رفع ایرادات شاهین باعث شد امسال مردم از این خودرو استقبال کنند این در حالی است که سال گذشته ماهی 80 میلیارد تومان انصراف شاهین داشتم اما امسال یک مورد هم نداریم این موضوع نشان می دهد مردم ارتقاء کیفیت را متوجه می شوند.

خبرگزاری دانا

تفاهم‌نامه طرح «کانون مدرسه» با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امضا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت ارز کشور برای مردم قابل قبول نیست. به زودی در جلسه‌ای با مسئولان بانک مرکزی و وزارت اقتصاد این موضوع دنبال می‌شود و به بازار ارز سر و سامان می‌دهیم.

خبرگزاری دانا

عضو ائتلاف الفتح عراق مدعی شد که مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در بسیاری از پرونده های فساد و دست داشتن در ترور فرماندهان پیروزی (شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس) متهم است.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: ناترازی بودجه و ناترازی نظام بانکی ریشه اصلی تورم است که حتی اگر مراودات خود با طرف‌های خارجی را نیز اصلاح کنیم و حتی تحریم‌ها نیز برداشته شود، این مشکل ساختاری است. باید برای رفع و اصلاح این موضوع اقدام کرد.

خبرگزاری مهر

اولین شب مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: 14 ماهیگیر ایرانی آزادشده از چنگال گروهی تروریستی در سومالی پس از 8 سال اسارت؛ دیشب از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به وطن بازگشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مقام معظم رهبری در شأن و منزلت حضرت زهرا (س) و در مورد نزول سوره هل أتی صحبتی دارد که مرور آن خالی از لظف نیست. «[مدح حضرت] در قرآن، در سوره‌ی «هل أتی» هست، در آیه‌ی تطهیر هست، در آیه‌ی مباهله هست. اینهایی که حالا تقریباً صریح است درباره‌ی حضرت زهرا (سلام الله علیها) این آیات است، وَالا آیات دیگری هم هست که اشاره دارد به آن بزرگوار. اینکه در سوره‌ی...

خبرگزاری مهر

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: تصمیم دولت باید تعیین تکلیف نرخ نیمایی در نظام اقتصادی باشد چراکه موضوع بحث نرخ‌هایی که ذیل این نرخ قرار گرفته یکی از مباحث مهم در این حوزه است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه منیبان

مرکز گامانایف مجتمع بیمارستانی یاس با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در آتش سوزی یک مجتمع مسکونی یک نفر کشته و 21 نفر مصدوم شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: مراسم ملی بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی 13 دی در مصلای تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه 4 دی ماه) در صحن علنی در جریان بررسی سیاست‌ها و اقدامات ارزی دولت پس از استماع گزارش کمیسیون اقتصادی و اظهارات نمایندگان و همچنین توضیحات رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد گفت: ارز در کشور در سه بخش دسته بندی و جمع بندی می‌شود. یک سری موضوعات اقتصادی هستند یعنی باید موضوع چاپ پول، نقدینگی و روند...