دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر حزب میهن‌پرستان فرانسه درباره سفر اخیر رئیس‌جمهور اوکراین به واشنگتن هشدار داد و گفت این سفر، خطر ائتلاف دو کشور آمریکا و اوکراین برای راه‌اندازی جنگ جهانی سوم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با کاهش قدرت آمریکا در منطقه و جهان، کشورهای عربی با بازیگران دیگری مراوده داشته و درعین‌حال می‌دانند که واشنگتن تا آینده‌ای قابل پیش‌بینی نقش خود به‌عنوان یک ضامن امنیت را حفظ خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در شروع رقابت‌های جام حذفی باید به مصاف مس شهربابک برود.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت ارز کشور برای مردم قابل قبول نیست. به زودی در جلسه‌ای با مسئولان بانک مرکزی و وزارت اقتصاد این موضوع دنبال می‌شود و به بازار ارز سر و سامان می‌دهیم.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی همیشه زنده است و امتداد داشته و خواهد داشت. او قهرمان ملی و جهان اسلام است. امروز ما به حاج قاسم مانند گذشته نیاز داریم، چراکه نماد هویت ایرانی و اسلامی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به اینکه ابرمتان در جنوب تهران قابل کتمان نیست، گفت: از شهرداری تهران درخواست می‌کنیم که ایستگاه‌هایی جهت سنجش میزان انتشار این گاز قرار دهد همچنین پروژه‌هایی را جهت استحصال گاز متان تعریف کند چراکه به‌راحتی در حال از دست دادن این ظرفیت هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اولین مراسم ملی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، 13 دی در مصلای تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «توقف ممنوع 2» که به سبک زندگی جوان و نوجوانان ایرانی از منظر مقام معظم رهبری می‌پردازد توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ پنجم رسید.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سایپا گفت: مهمترین نهاده تولید هر خودرو فولاد، پتروشیمی و ارز است، در سه سال اخیر قیمت فولاد 700 درصد، پتروشیمی 800 درصد و ارز 1000 درصد رشد کرده، چطور انتظار داریم قیمت خودرو ثابت بماند؟

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_محمد فخرا؛ وحید خضاب تاریخ پژوه و نویسنده در گفتگو با خبرگزاری دانشجو به بهانه رئیس‌جمهور خواندن مریم رجوی توسط مایک پمپئو از سوابق سازمان مجاهدین خلق گفت: مصطفی خدابنده از نیروهای باسابقه‌ی و سازمان سرتیم حفاظت رجوی در کتاب تهران تا تیرانا خاطرات خود را منتشر کرده که اطلاعات خوبی در دسترس می‌گذارد. در این کتاب ماجرای رسوایی جنسی مریم و مسعود رجوی روایت شده...

خبرگزاری دانا

رئیس اداره فرش سازمان صمت فارس برخی چالش‌های حوزه فرش را ارائه و راهکارهای برون رفت را نیز عنوان نمود البته به شرط آنکه تمامی مسئولان ذی‌ربط و البته حوزه مدیریتی کشور به کمک این حوزه بشتابند تا فرش دست‌باف را به جایگاه واقعی خود برگردانند.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران گفت: تیم ارزی بانک مرکزی و تیم برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه همان تیم دولت روحانی است و با این شرایط نباید وضع موجود را به سایر مسائل حواله دهیم.

خبرگزاری دانا

مقدم گفت: بانوان جامعه باید با مکتب حاج قاسم فرزندانی را تربیت کنند که از آنها سلیمانی‌ها رویش کند.

خبرگزاری مهر

کتاب «حاج آقا روح الله» دومین جلد از مجموعه «حیات روح خدا» با تالیف حمیدرضا باقری توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر و راهی بازار نشر شد.