یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در جمع بیش از 60 نفر از نمایندگان تشکل‌ها و مجموعه‌های دانشجویی استان قم با تقدیر و تشکر از نقش مثبت گروه‌های دانشجویی در جامعه و به حق دانستن خواسته‌های آنان گفت: دانشگاه‌ها با مشکلات متعدد مالی مواجه هستند، اما انتظار این است که تمام همت خود را بکار گیرند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد صدر گفت: در شرایط فعلی کشور نیز «گفت وگو» بهترین راه حل است. باید با افراد و گروه ها مختلف و شخصیت های تأثیرگذار و حتی شخصیت های هنری، ورزشی، دانشگاهی و همچنین با زنان، دانشجویان و جوانان صحبت کنیم و در جهت خواسته ها و مطالبات آنها عمل کنیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در نامه‌ای به رییس جمهور درباره شیوع مجدد ویروس کرونا هشدار داد.

خبرگزاری مهر

بارش برف باعث تعویق زمان بازی آلومینیوم و گل گهر سیرجان شد.

خبرگزاری مهر

مسافران پیش از عزیمت به فرودگاهها وضعیت پرواز خود را پیگیری کنند.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: با پیگیری‌هایی که از جانب وزیر علوم صورت گرفته، امیدواریم در لایحه بودجه سال آینده 5 درصد از بودجه دانشگاه‌ها به حوزه فرهنگی اختصاص پیدا کند.

خبرگزاری دانا

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهدای شاهچراغ در برنامه «کنکاش» تحلیل می‌شود.

خبرگزاری دانا

برگزیدگان بخش‌های مختلف سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید محمد خاتمی، رهبر جریان اصلاحات پیام جدیدی را صادر کرد.

خبرگزاری مهر

اراک - دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: به دلیل بارش سنگین برف بازی آلومینیوم اراک - گل گهر سیرجان با تاخیر و 24 ساعت بعد در شرایط بهتری برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دبیر جامعه ایمانی مشعر تجمع 250 هنرمند هیئات سراسر کشور در قالب رویداد «جان‌فدا» برای خلق اثر درباره شهید سلیمانی را یکی از معجزات انقلاب اسلامی دانست.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ پایگاه خبری "میدل ایست مانیتور" در گزارشی می‌نویسد: «اگر بنا باشد که ما آنچه را که آمریکا به قاره آفریقا ارائه می‌کند با آنچه که چینی‌ها ارائه می‌کنند مقایسه کنیم، تفاوت‌های زیاد و چشمگیری را مشاهده خواهیم کرد. در این رابطه کافی است به این نکته اشاره کنیم که بودجه‌ای که چین جهت توسعه ابتکار "یک کمربند - یک جاده" خود به آفریقا و توسعه زیرساخت‌های اقتصادی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک سیاستمدار از سن پترزبورگ از دادستان‌ها خواسته است که از ولادیمیر پوتین به دلیل استفاده از واژه "جنگ" برای توصیف "درگیری" در اوکراین و متهم کردن وی به نقض قوانینی که خودش آنها را وضع کرده، تحقیق کنند.

وب‌گاه منیبان

10 نفر از افراد منتقد حسن روحانی هم اکنون در دولت رییسی سمت دارند.