یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه باید به بخش خصوصی کمک کرد، گفت: بخش خصوصی نیاز به سرمایه در گردش و در مواردی تامین ارز برای خرید ماشین آلات دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهدای شاهچراغ در برنامه «کنکاش» تحلیل می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دکتر شیبانی سالیان متمادی در هیئت مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) مروج معارف مهدوی و مؤسس مجتمع آن بنیاد در جمکران بود و بدون نام و نشان و لوجه الله در این راه سعادت آفرین همت گماشت.

وب‌گاه عصر ایران

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پیش بینی ما این است که ترافیک عصرگاهی نیز از حوالی ساعت 16 آغاز شود و ماموران پلیس راهور در آماده باش کامل برای روان سازی ترافیک قرار دارند، اما لازم است شهروندان نیز همکاری لازم را با پلیس داشته و ضمن پرهیز از انجام سفر‌های غیرضروری در ساعات پیک ترافیک تا حد ممکن از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «ژنرال» نوشته محمد مردانیان که به زندگی‌نامه و خاطراتی از شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته است، توسط نشر مانیان منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش برف باعث تعویق زمان بازی آلومینیوم و گل گهر سیرجان شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر رویداد نمایش بچه‌های مسجد «جان فدا» گفت: به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، رویداد نمایش بچه‌های مسجد «جان فدا» در سطح مساجد استان تهران در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موسوی در جلسه دهه مقاومت و هفته بصیرت که به ریاست افشارچی استاندار زنجان برگزار شد، از ارائه بسته خدمتی ثبت احوال استان به مناسبت این ایام خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جهان در سالی که گذشت حوادث زیادی را تجربه کرد که خیلی‌هایشان تلخ بودند یا دست‌کم تلخ‌هایشان ماندگارتر شدند. اکونومیست برخی از مهمترین رویدادهای سال 2022 میلادی را مرور کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا آنجلاسی درباره بیش از 2 میلیون و 100 هزار نفر از مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی که فاقد سهام عدالت هستند، افزود: در آذرماه امسال طبق تصویب‌نامه هیات وزیران با معرفی افرادی که به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی شده‌اند، میزان سهامی که به این افراد اختصاص خواهد یافت و نام شرکت‌هایی که سهام خود را به جاماندگان تخصیص می‌دهند، مشخص شد. وزارت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تله تئاتر «اتوبان خاطره» در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی هر شب ساعت 15دقیقه بامداد از قاب شبکه پنج تماشایی می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، تأکید دارد: بسیار اشتباه بزرگی است که امروز به دلیل اینکه به چین نفت می فروشیم و بسیاری از کشورهای دیگر از ایران نفت خریداری نمی کنند.

وب‌گاه منیبان

«باراک اوباما» رییس جمهور سابق آمریکا فهرستی از 17 فیلم برتر محبوبش در سال 2022 میلادی را با حضور 2 فیلم ایرانی منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور با اشاره به اینکه افراد مشکوک‌التابعیت در برخی شهرها حضور داشتند که بلاتکلیف بودند اما با کارت شناسه کارهای عمومی آنها انجام خواهد شد، گفت: در حوزه اتباع نیز ثبت احوال مسئولیت‌هایی را دارد که امیدواریم به خوبی آنها را اجرا کند.